Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Anbefal meg en balsam som gir skikkelig blankt hår

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 30-09-12, 12:12   #1
Mirmell
Bør lage seg en tittel selv

Mirmell sin avatar

Medlem siden: Jan 2012
Mirmell er populærMirmell er populærMirmell er populærMirmell er populærMirmell er populær
Standard

Sv: Anbefal meg en balsam som gir skikkelig blankt hår

Jeg har brukt Redken All Soft i lang tid ettersom jeg har tykt hår med mye krøller.
Forrige helg var jeg på hytta til foreldrene mine og hadde glemt å ta med sjampo og balsam. I dusjen der sto det en ny (jeg har i alle fall ikke sett den før) sjampo og balsam fra Define, med Morrocan Argan-olje. Det er flere år siden jeg brukte butikksjampo/balsam, men må si jeg ble veldig positivt overraska. Håret ble vel så mykt som med All soft og glansfullt i tillegg.

Mirmell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-09-12, 15:35   #2
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg er også strålende fornøyd med Define, til tross for at det er en Rema 1000-shampo. Jeg bruker ikke øvrige hårprodukter fra Rema, men Define liker jeg.

Hyacinth er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 30-09-12, 17:09   #3
IzziCreo
#IsItOctoberYet?!

IzziCreo sin avatar

Medlem siden: Mar 2012
IzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt av
Standard

Redken All Soft heavy cream. Det er en kur, men kan fint brukes som balsam. All Soft balsam er også bra altså, men kuren gir litt mer fuktighet

Gammel 01-10-12, 14:21   #4
Miss Norway
Kidding, right?

Miss Norway sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Mirmell, her.

Jeg har brukt Redken All Soft i lang tid ettersom jeg har tykt hår med mye krøller.
Forrige helg var jeg på hytta til foreldrene mine og hadde glemt å ta med sjampo og balsam. I dusjen der sto det en ny (jeg har i alle fall ikke sett den før) sjampo og balsam fra Define, med Morrocan Argan-olje. Det er flere år siden jeg brukte butikksjampo/balsam, men må si jeg ble veldig positivt overraska. Håret ble vel så mykt som med All soft og glansfullt i tillegg.

Signerer! Samme opplevelse her! (Men tykt hår UTEN krøller her)

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-10-12, 15:04   #5
Lavender
Passe aktiv

Lavender sin avatar

Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
Lavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de fleste
Standard

Jeg synes denne fra MOP er god. Gir glatt flokefritt hår.

http://www.buymop.co.uk/product.php?Code=27

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:05.