|
|||||||
| Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Glamorøs
|
Sv: "Min lærer"- greit eller ikke?I forhold til håndverkere har det jo en funksjon, man leier ikke inn en som svindler deg. Da går det også på firma, ikke enkeltperson. I forhold til lærere har det ingen annen funksjon utover hets og gapestokk. Det er ikke skoler som blir hengt ut, men enkeltmennesker som kanskje så seg nødt til å stryke en hel haug med giddalause elever.
|
|
|
#2 |
|
Passiv
|
Sv: "Min lærer"- greit eller ikke?
Nja - jeg er ikke helt enig. Jeg ville soleklart foretrekke å velge en skole der de ordner seg annerledes enn å ende med halvparten av elevene i stryk samme hva grunnen er. |
|
|
|
#3 |
|
I mål
|
Jepp, selv om akkurat hva de ender med ikke akkurat bare har med "hvordan de ordner seg". |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Glamorøs
|
Og da mener du at en slik side er veien å gå for å finne ut det?
|
|
|
#5 |
|
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Få ungen din på skolen, du, så ordner vi resten. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Passiv
|
Neida. Jeg vet at det nesten ikke er til å tro, men jeg er nok ikke helt kav idiot.
Det er igrunnen en deal som hadde vært veldig bra. Grei ansvarsfordeling. Men noen lærere greier å utrette mirakler nesten uansett - andre greier ikke å lære bort ting til nesten noen som helst. Mellom slike ytterpunkter er det ganske mye forskjellig - jeg skulle nok ønske at standarden var en del jevnere enn det virker som om den ofte er. |
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|