|
Kasias krimskrams Lenker, tester, vitser og andre kuriositeter |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#21 |
Off the map.
|
![]() Sv: Gjett vekta på MammaHeksa!Jeg heier på deg og ser at dette er selvironisk.
![]() |
#22 |
Guardian of the galaxy
|
![]() Sv: Gjett vekta på MammaHeksa!
mkj: Jeg tror ikke du tar poenget. Selvsagt skal man få mene og synes hva man vil om kroppen sin.
![]() |
#23 |
Off the map.
|
Jo, jeg forstår hva du tenker og man må ta det til seg, men jeg føler meg ikke krenket, og jeg tror ikke det er ment krenkende heller. Men klart andre er sikkert mer sår på dette.
![]() |
#24 |
Guardian of the galaxy
|
![]() Sv: Gjett vekta på MammaHeksa!Sorry, men jeg tror fortsatt ikke du skjønner greia. Og jeg får ikke forklart det annerledes nå, i hvertfall.
![]() |
#25 |
Personlig pessimist
|
![]() Sv: Gjett vekta på MammaHeksa!For meg blir det på linje med bruken av ordet "neger". Noen mener det ikke krenkende, noen oppfatter det ikke krenkende, men spørsmålet er om ikke bruken av det likevel fremmer et negativt menneskesyn. Selv om det er på spøk.
![]() |
![]() |
#26 |
Textrovert
|
![]() Sv: Gjett vekta på MammaHeksa!Jeg er helt på linje med Niobe, og skulle akkurat til å nevne det med "neger" selv. Jeg synes parallellen er tydelig.
![]() |
#28 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Gjett vekta på MammaHeksa!Jeg syns at det er litt trist at hun sammenligner seg med en gris, selv om hun kanskje er selvironisk og alt det der. |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Sv: Gjett vekta på MammaHeksa!Jeg har vanligvis ekstremt lange tær når det gjelder overvekt, men dette reagerte jeg faktisk ikke på i det hele tatt. Tonen det var skrevet i vitnet om en person med masse selvironi og et ønske om å presse seg selv til å lykkes denne gangen. Definitivt ikke min måte å gjøre det på, men jeg ser at det kan funke for andre.
![]() |
![]() |
#30 |
Superduperaktiv
Medlem siden: Aug 2012
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Nu skal vi se; |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Superduperaktiv
Medlem siden: Aug 2012
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Gjett vekta på MammaHeksa!..oooog en ting til; TUSEN TAKK til dere som tok humoren og ikke valgte å se på meg som en stakkarslig person. |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Pauset
Medlem siden: Oct 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Gjett vekta på MammaHeksa!Det jeg vil anta enkelte er redd for, er at noen skal se dette, synes det er morsomt, og overføre dette snevert nok, i møte med andre overvektige. Spesielt barn/unge som kan ha færre antenner for nyanser og ironi. Litt bensin på bålet. Sist redigert av Dronningen : 04-10-12 kl 14:17. |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
|
Bare så det er sagt - det at man ikke har sansen for/"tar" humoren i HI betyr ikke at man automatisk ser på deg som en stakkarslig person. På ingen måte. |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Textrovert
|
Nemlig.
![]() |
#35 |
Gal kattedame
|
![]() Sv: Gjett vekta på MammaHeksa!Skal være med å heie på deg !
![]() |
#38 |
This is normal!
|
Synes du ikke du drar det litt langt i forhold til hva vi mener om deg? Vi har kommet med motforestillinger til påfunnet ditt, men ikke sagt noe om selvtilliten din, tatoveringene dine eller alt det andre du trekker fram.
Og til dette kan jeg bare dulte på m^2s innlegg.
![]() |
![]() |
#39 |
|
Jeg skjønner deg veldig godt. |
![]() |
![]() |
![]() |
Trådverktøy | |
Visningsmåter | |