Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold

Mathallen i Oslo, oh yes, oh yes!

Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 04-10-12, 22:16   #11
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 641
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Mathallen i Oslo, oh yes, oh yes!

Opprinnelig lagt inn av kie, her.

Eh... Hvor mye må man regne med å ha med for å ha en hyggelig handletur der?

Bakgrunn: Jeg har en mann som snart har bursdag og er over gjennomsnittet matentusiast og ville ha elsket å ta turen og boltre seg litt der, om det er slik jeg tror.

Det er masse smaksprøver som ikke koster noenting. Jeg vil tro at dere kan ha det veldig fint for 500-1000. Da kan dere både spise der og ta med dere mat hjem. Jeg husker ikke helt hva maten til å spise der kostet, men paiene var mellom 60 og 100 pr stk. Det er jo masse folk med kunnskap der, så bare det å gå rundt og prate og smake er en opplevelse i seg selv.

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:15.