|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Du vinner 5 millioner i LottoJa, det er jo ikke mange jobber der man kan ta seg fri i alle skoleferier. Noen kan vel ta seg ulønnet fri, kanskje.
|
|
|
#4 |
|
ej ikke møjkets heije
|
Sv: Du vinner 5 millioner i Lotto
Jeg har en jobb med fleksitid, men det er ikke nok jobb til at jeg kan jobbe inn nok til å ta fri alle ferier. I år kom det plutselig skrekkelig mye jobb i august og september slik at det ble både høst- og vinterferie i år med bruk at bare et par feriedager, men det har ikke skjedd tidligere.
|
|
|
|
#5 |
|
Bedreviter
|
Sv: Du vinner 5 millioner i Lotto
Jeg kan ta fri i de fleste ferier, hvis jeg vil. Jeg avspaserer vanligvis jula, påsken og en uke ekstra i sommerferien. Høstferien har en tendens til å legge seg i den mest hektiske perioden på jobb, så der velger jeg sjelden å ta mer enn et par dager fri. Det samme med vinterferien, som oftest. Men jeg kunne godt ha tatt fri, hvis jeg syntes at jeg hadde tid til det. Akkurat det samme gjelder for mannen min. Han pleier dessuten å avspasere et par uker mer enn meg på sommeren, slik at ungene har 5–6 uker sammenhengende ferie. |
|
|
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|