Sv: Vil ha overgrepsanklaget ordfører tilbake
Det er faktisk helt vanlig at pedofile føler at barnet er med på dette. Sågar at de føler seg forført og at barnet er i den ledende posisjonen.
Dette er en kommentar som er generell - ikke spesiell til Øygarden altså. Men han høres jo helt "der" ut slik det virker på meg.
Det jeg har store problemer med er hvordan media har latt ham mobbe livet av denne jenta i lang tid - og at han har valgt å gjøre det når han vet at dette ligger i saken og at han faktisk har hatt en seksuell tone med henne. Eller en overgrepstone slik jeg mener det blir da når en mann har seksuell forbindelse med et barn.
Dessuten ble det vel dømt en eller annen helikopterlege eller hva søren det nå var for en stund siden. Denne hadde presset barn til nakenbilder på telefoner. Kunne det bli dom der så burde det igrunnen kunne det her også - slik det ser ut akkurat nå.
Respekten min for advokaten hans har falt til et minimum. Det er ikke ok å forsvare at voksne menn i maktposisjoner har seksuell undertone og tvinger seg på barn. Det sitter andre overgripere der ute som får legitimert adferden sin gjennom slike uttalelser.
|