|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Pen. Så det så.
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Alkoholforbruk - hva regner du som "normalt"?Skriver på iPhone så det blir kort, men jeg drikker kun på fest og tar meg svært sjelden bare ett glass, og foretrekker cola på fredagskveldene hjemme.
|
|
|
#2 |
|
Dårlig husmor
|
Sv: Alkoholforbruk - hva regner du som "normalt"?For å svare Myrsnipa så er vi ganske på bølgelengde. Mannen kan nok drikke litt mer enn meg, men det er fordi han tåler mer uten å bli dårlig og han er heller ikke så opptatt av kaloriinntaket som jeg er. Men vi mener stort sett det samme om når vi drikker og ikke drikker. Og det er jeg veldig glad for. Jeg ser at dette godt kan være et område det ellers kunne blitt diskusjon på. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Tidsklemma
|
Sv: Alkoholforbruk - hva regner du som "normalt"?
Meg og mannen sitter på hver vår planet der. Han har i alle år vi har vært sammen hatt et mye større konsum enn meg. Og det har tildels ført til uenigheter. Nå heldigvis begynner han selv å innse at det kan bli for mye noen ganger.
|
|
|
|
#4 |
|
Ute av drift
Medlem siden: Nov 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Alkoholforbruk - hva regner du som "normalt"?
Kunne skrevet avhandling om akkurat det der, men han liker ikke at jeg diskuterer det på nett, etter at jeg en gang "slo i bordet" med argumenter og eksempler på hvordan andre par har det, da jeg i frustrasjon hadde en lang tråd på akkurat det (lenge før FPs opprinnelse).
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|