Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Skal jeg prøve meg på Paris igjen? Kanskje det er bedre med barn?

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 14-10-12, 15:35   #1
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Skal jeg prøve meg på Paris igjen? Kanskje det er bedre med barn?

Jeg tar med meg Gaia i stedet for barna.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-10-12, 15:46   #2
m^2
Bør lage seg en tittel selv

m^2 sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg kan jo ikke fordra paris på tross av/fordi jeg har bodd der i 2 år og er der hyppig på jobb...

Men hete tips:
Fly inn til Orly, mye enklere og roligere.
Teknisk museum skal være bra for barn (cite de la science/cite des enfants)
ste Chapelle (kirke) er fantastisk flott og selv om det er kø der er det mye mindre man skulle ...trodd. Ikke så mye folk, ikke så digre forhold lsm
Musee d' orsay. Masse å se på, mindre kø enn Louvre
Operaen! Masse glæm både inne og ute, impressive å se på
Det er et voksdukkeuseum rett rundt hjørnet for der jeg bodde men jeg vet ikke helt hvor interessant det er. Var der aldri
Naturhistoriemuseet. Jeg syntes hvertfall det var fint.
Rare butikker og matgreier i 3 og 4-arrondissement
Kanskje Pompidou-senteret? Der er det mye rare greier!

Ehm, barnevennligish... Ta taxibåt på Seinen. Da kan man hoppe av når man er lei. Det kan man ikke på disse større turene
Eller et av de store markedene/loppemarkedene de har, der er det utrolig mye rart å se på
Tja... Disney?
Ellers er det en restaurant oppe i eiffeltårnet som ikke er den schjempedyre hvor man kan kjøpe mat til en grei penge. Kult å sitte der og spise

m^2 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-10-12, 19:08   #3
Gaia
villende

Gaia sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 249
Gaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Candy Darling, her.

Jeg tar med meg Gaia i stedet for barna.

Det syns jeg var en god idé!

Vi likte visst de samme tingene, ja. Men det er jo det som er sjarmerende med Paris.

Gaia er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:25.