Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hvem kjøper barnejakker til kr 1800?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 14-10-12, 22:40   #1
Snippa
Jo flere jo bedre...

Snippa sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Snippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvem kjøper barnejakker til kr 1800?

Det der "vi betaler for kvalitet" våset er bare en dårlig unnskyldning for å rettferdiggjøre dyre kjøp.
Mine fire barn får ikke 1800-kroners jakker, ikke jeg og mannen heller. Likevel klarer vi oss fint gjennom både vintre, høst, vår og sommer uten å bli kalde eller våtere enn andre. Blir det for kaldt, er det ikke verre enn å ta på seg en ulltrøye under.

Snippa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-10-12, 22:49   #2
Niobe
Personlig pessimist

Niobe sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Snippa, her.

Det der "vi betaler for kvalitet" våset er bare en dårlig unnskyldning for å rettferdiggjøre dyre kjøp.

Nei, det er ikke det. Jeg er helt sikker på at en god skalljakke til rundt tusenlappen holder bedre i ruskevær enn en billig jakke til 300 kr. Derimot er jeg ikke like sikker på om en jakke til 2000 kr holder bedre enn den som koster halvparten.

Jeg har forresten en Bergans skalljakke som ny koster 5400 kr. Det er fullstendig latterlig. Jeg kjøpte den så godt som ubrukt, til 1500 kr. Det plager meg litt at folk gjerne tror jeg betalte 5000 kr for den, men so what, egentlig. Folk skal da alltid snakke, kan like gjerne gi dem noe å snakke om.

Gammel 14-10-12, 22:57   #3
Teflona
audio, video, disco

Teflona sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Teflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt av
Standard

Jeg kunne gjort det, hvis jeg virkelig syntes det var verdt det, dvs at den var vindtett, vanntett og varm. Og veldig fin. Hittil har jeg ikke gjort det, for 5-åringen vokser ut av det meste hvert halvår, kan jo ikke satse på at jakka holder i to år. Hun må først bli så stor at hun ønsker seg en slik jakke og så kunne det blitt julegave. Foreløpig går klesønskene hennes i glitterlongs fra Lindex. Jeg kan bittert konstatere at årelang påkledning i danske økoklær ikke påvirker 5-åringers klessmak.

Hvordan staver man kjærlighet? sa Tussi.
Man staver ikke kjærlighet, man føler den, sa Brumm.
Teflona er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:33.