|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Jo flere jo bedre...
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvem kjøper barnejakker til kr 1800?Det der "vi betaler for kvalitet" våset er bare en dårlig unnskyldning for å rettferdiggjøre dyre kjøp. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Personlig pessimist
|
Sv: Hvem kjøper barnejakker til kr 1800?
Nei, det er ikke det. Jeg er helt sikker på at en god skalljakke til rundt tusenlappen holder bedre i ruskevær enn en billig jakke til 300 kr. Derimot er jeg ikke like sikker på om en jakke til 2000 kr holder bedre enn den som koster halvparten.
|
|
|
|
#3 |
|
audio, video, disco
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvem kjøper barnejakker til kr 1800?Jeg kunne gjort det, hvis jeg virkelig syntes det var verdt det, dvs at den var vindtett, vanntett og varm. Og veldig fin. Hittil har jeg ikke gjort det, for 5-åringen vokser ut av det meste hvert halvår, kan jo ikke satse på at jakka holder i to år. Hun må først bli så stor at hun ønsker seg en slik jakke og så kunne det blitt julegave. Foreløpig går klesønskene hennes i glitterlongs fra Lindex.
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|