|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
~~~~~~~
|
Sv: Hvem kjøper barnejakker til kr 1800?Jeg stusser litt over svarene i denne tråden og øvrige tråder på forumet her.
|
|
|
#2 |
|
ej ikke møjkets heije
|
Sv: Hvem kjøper barnejakker til kr 1800?
Ungene mine har hatt både Isbjørn of Sweden, Troll og Reima tec i massevis. Men jeg har aldri betalt full pris for det. Jeg er en kløpper til å handle på salg (så god at naboene mine ler av meg der jeg kommer strålende fornøyd med dress for kommende vinter i april).
|
|
|
|
#3 |
|
~~~~~~~
|
Sv: Hvem kjøper barnejakker til kr 1800?
De som kjøper er kanskje de samme som selger jakken på finn.no til
|
|
|
#4 |
|
Øyboer
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvem kjøper barnejakker til kr 1800?Jeg synes det er forskjell på dresser og jakker. Vi bruker jakke lite, bare frem og tilbake til barnehagen og til butikken osv. Dressen brukes mange timer hver dag. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Hekta
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Indre Østlandet
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvem kjøper barnejakker til kr 1800?Vi er av dem som har brukt reima til barna. Dyre dresser ja, men etter mitt syn verdt pengene. Fin passform, passe tykk, enkel å bevege seg i og enkel å få på selv. Pluss vanntett. Alle kriterier jeg ser etter i en dress. Jeg har sett på mange andre merker, men enten har de kjelkete snøstoppere på bena( som er vonde for små å få over skoa) eller så er de tunge, er vanskelige å få på, eller for korte i ryggen. Så vi har betalt for en dyr dress de gangene vi ikke har funnet på salg. Og syns det er verdt det.
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|