|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: En slags spinoff - Yrkesgrupper som klager over brukergruppen den betjener
Plutselig var jeg helt enig med deg. Men det var ikke slik jeg tolket deg i det foregående innlegget. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Personlig pessimist
|
Jeg skjønner at det innlegget kunne misforstås. Det var dårlig formulert, men iphone-innleggene mine blir ofte sånn. Jeg hadde ikke brydd meg om noe rødprikk. Jeg vurderte å foreslå at du skulle ta en prikkerunde.
|
|
|
|
#3 |
|
Travelt opptatt
|
I begge disse tilfellene følger (dessverre) skolen lovverket. Det står et eller annet sted i forskriften at elever som scorer over gjennomsnittet ikke har rett på spesialundervisning etter paragraf 5.1. De skal selvsagt få tilrettelagt undervisning som alle andre, men det skal ikke løses ut ekstra ressurser. Det er ikke diagnosen men behovet som skal være den utløsende faktor.
|
|
|
#4 |
|
Pauset
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Barteby
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Som jeg forstår det utløser en diagnose faktisk en del hjelpemidler, Slik som Lingwrite, Lingdys osv. Dette gjennom NAV. |
|
|
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|