|
|||||||
| Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
-
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Netflix NorgeTekst kan, så langt jeg greier å finne ut, ikke velges bort i Silverlight (Windows) eller på Playstation 3. Så det går typisk ikke greit. Hva slags enheter er det dere kan velge bort tekst på? Nettbrett og telefoner er uinteressant; jeg skal se Netflix på en TV-skjerm. Noen titler har et valg for å vise uten tekst, det gjelder blant annet alle filmer fra Warner Bros som jeg har testet, men de fleste titlene har ikke det valget; ingen filmer jeg har testet fra Fox kan for eksempel vises uten tekst. Jeg har ikke prøvd på Apple TV (fordi det er for tungvint å bytte DNS) eller Samsung «Smart-TV» (fordi jeg ikke finner noen Netflix app). |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Administrator
|
Sv: Netflix Norge
Gikk helt fint å bytte DNS på AppleTV (kommer i dialogen der en velger nettverk, bare velger samme som før så kan en endre DNS uten å skrive passord og annet tull), måtte ta omstart for at det skulle fungere 100% men det var ikke mange steg totalt. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
-
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Netflix Norge
Joda, men jeg er veldig, veldig lat. Og jeg hater «tastaturet» på Apple TV, selv om alt annet med den er fint. |
|
|
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|