|
|||||||
| Informasjon Forumrelaterte spørsmål og tilbakemeldinger. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
ctrl+z
|
Sv: Er moderatorer "brukere som alle andre"?Jeg tror ikke det er noe moro å være modde, nei, det vil si all min erfaring tilsier at det er mye jobb og lite gøy. Det betyr jo ikke at man ikke kan utvise vanlig folkeskikk?
|
|
|
#2 |
|
kamerat
|
Sv: Er moderatorer "brukere som alle andre"?
Og som du sikkert så i min melding med moderatorisk underskrift lenger opp i tråden, er ledelsen enig i at tonen var for skarp og at det er bra at tråden er slettet.
|
|
|
#3 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jul 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Pøh, du fikk med deg litt av hvert (.bl.a. et par snacksne bilder som du sikkert har som bakgrunn i dag) som modde så jeg tror nok du syns det var mer gøy enn du gir uttrykk for |
|
|
|
|
|
#4 |
|
lettere utlada
|
|
|
|
#5 |
|
Metallica!!
|
Sv: Er moderatorer "brukere som alle andre"?Det er en skikkelig uggen stemning her om dagen, hinting og snakk om mistillit, knebling, utestenging og så videre.
|
|
|
#6 |
|
ctrl+z
|
Det er jo nettopp det, forumet har forandret seg når dette skjer. Når det tas opp blir initiativtaker kalt bråkmaker/oppvigler/surpomp. Å sette spørsmålstegn ved det man oppfatter som en betydelig kursendring er vel ikke så rart, det handler jo om hvordan man vil bruke forumet fremover.
|
|
|
#7 |
|
Flawsome
Medlem siden: Aug 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Er det virkelig det? Litt småkrangling merkes jo i enkelttråder, men ikke så ille at man kan si at den dårlige stemningen rår på hele forumet, vel? Eller er det jeg som er så opptatt med å flåse og lage innlegg om julekalendere og kåring av styggeste bilrumper at jeg rett og slett ikke får med meg vesentligheter? |
|
|
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|