|
Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
www.bomulls.no
|
![]() Solfaktor - seriøs aktør?Vi planlegger ferie. Vi vurderer nå USA (Florida) avec cruise. Bruker ulike søkermotorer for å finne flybilletter og har så langt funnet det rimeligste gjennom Finn, med akseptabel reisetid og kjent flyselskap. De beste prisene har nå kommet opp gjennom Solfaktor - en aktør/formidler jeg ikke kjenner, men som jeg får et litt merkelig inntrykk av på nett, ettersom nettsidene deres fremstår litt rare; med hyperkoblinger og linker som ikke fungerer og et helhetsinntrykk av at sidene er uskarpe bilder av andre skjermbilder igjen (typ uklar skjermdump i Paint) etc.
![]() |
#3 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Solfaktor - seriøs aktør?Han som driver reisedelen på Finn studerte jeg sammen med i USA. Solfaktor har vel eksistert lenge, har de ikke? Mener bestemt jeg bestilte sydentur derfra for mange år siden.
![]() |
#4 |
Nek er allrighte dyr
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Solfaktor - seriøs aktør?Ja, vi reiste til Palma for 8 år siden, Solfaktor bare formidler turer fra leverandører som Ving, Solia og andre kjente reiseoperatører.
![]() |
Trådverktøy | |
Visningsmåter | |
|
|