|
|||||||
| Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
kamerat
|
Sv: Er det bare jeg som er kjip? [halloween]Det Teo sa. Det er moro for ungene, og det går fint an å markere det litt uten den helt store investeringen også.
|
|
|
#2 |
|
Mother of Dragons
|
Sv: Er det bare jeg som er kjip? [halloween]Synes Halloween er mindre pengestyrt enn andre høytider. Utgiftene pleier ikke å være mer enn et gresskar og en pose med Fox-karameller.
|
|
|
#3 |
|
Sånn passe sane
|
Sv: Er det bare jeg som er kjip? [halloween]
Veldig enig. Jeg er heller for å sable ned morsdag, farsdag og Valentines. DET er kommerst det, mye mer enn Halloween. Synes jeg.
|
|
|
#4 |
|
nju nja njo
|
Re: Sv: Er det bare jeg som er kjip? [halloween]
|
|
|
#6 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Enig.
|
|
|
#7 |
|
Medlem siden: Mar 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Er det bare jeg som er kjip? [halloween]Jeg har gitt etter og lar ungene gå knask eller knep for første gang i år. De har ikke vært så interessert før, men i år var det tydelig at de hadde veldig lyst og da har de fått lov. Jeg har riktignok lagt en del føringer for både hvor de får gå (lite sted, jeg vet jo hvem som absolutt ikke vil ha besøk og hvem som synes det er ok) og på når de skal gå. De må dessuten fikse utkledning av det vi har liggende. Det blir ikke kjøpt inn noe. |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Enig. Vi har "feiret" litt Halloween i dag, gått en runde i nabolaget (kun til folk vi kjenner). Barna koste seg. Vi brukte ikke de store summene akkurat. Kjøpte et gresskar vi skar ut og satte utenfor, nokså mye godteri (som stort sett ikke ble gitt bort da vi var ute en runde selv, mye færre barn i år enn før) og et halloween kostyme. Barna var høflige, takket pent, ingen sure miner noen steder.
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|