Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Er det bare jeg som er kjip? [halloween]

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 31-10-12, 09:42   #1
Pesten
Bør lage seg en tittel selv

Pesten sin avatar

Medlem siden: Feb 2011
Pesten imponerer mange og er sikkert smartPesten imponerer mange og er sikkert smartPesten imponerer mange og er sikkert smartPesten imponerer mange og er sikkert smartPesten imponerer mange og er sikkert smartPesten imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Er det bare jeg som er kjip? [halloween]

......

Sist redigert av Pesten : 11-11-12 kl 22:22.
Pesten er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-10-12, 09:44   #2
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 676
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Pesten, her.

Jeg er da vitterlig ikke alene i denne tråden vel. Er jo flere som sier at ungene skal gå men at foreldrene da ikke feirer.
Nekter ikke jenten min å gå i vennegruppe og de skal gå til 5 hus i nabolaget oppenfor. Om ikke jeg velger å feire denne dagen så får det vel bli opp til meg.

Du trenger selvfølgelig ikke å "feire" det aller minste, men å stenge av lyset og dermed markere at de som går runden ikke er velkomne hos dere, mens dine egne unger går rundt og får godter hos de andre, det er frekt og kjipt. Samme hva du sier, og samme om du finner andre som gjør det samme. (Du kan jo bare ha godter liggende til dem som måtte ringe på, og ikke spise noe av det selv, hvis du er sterk motstander av å feire Halloween.)

Gammel 31-10-12, 09:50   #3
GinaK
Tja...

GinaK sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Vi har holdt igjen tidligere men så begynte gutta i klassen til eldstemann å gå denne tiggerunden sammen så da kunne vi ikke si nei.
HAn gikk med Jack Sparrow-utkledningen sin, ingen sa noe på det.
I fjor ble det vennegruppetreff den dagen så da kjøpte jeg et kostyme på Nille.
I dag skal det også være vennegruppetreff så da bruker han samme utkledning.
Lillebror skal i bursdag i dag så da ordner de med en liten runde der bursdagen feires. De skal kle seg ut så han skal være StarWars storrmtropper.
Vi var på Europris og kjøpte smågodt for 77,- Det holder nok til det lasset av unger som kommer innom her. Jeg setter ut en lyslykt og ungene synes dette er toppers da.

Gammel 31-10-12, 09:46   #4
Chablis
Drømmer

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Pesten, her.

Jeg er da vitterlig ikke alene i denne tråden vel. Er jo flere som sier at ungene skal gå men at foreldrene da ikke feirer.
Nekter ikke jenten min å gå i vennegruppe og de skal gå til 5 hus i nabolaget oppenfor. Om ikke jeg velger å feire denne dagen så får det vel bli opp til meg.

Jeg har ikke hørt noen før som sender ungene men som selv slukker lyset og ikke er med, det er rett og slett bare superfrekt.

Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:55.