Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Hvordan accessorize sennepsgul kjole? Hjelp!

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 02-11-12, 09:25   #1
Tangina
godtemonster

Tangina sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Tangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hvordan accessorize sennepsgul kjole? Hjelp!

Du har fine sko til den i hvert fall! Ellers synes jeg og du skal holde deg til sort.

Gammel 02-11-12, 09:28   #2
Mrs. Longbottom
Keep calm and trot on

Mrs. Longbottom sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Oslo
Mrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Tangina, her.

Du har fine sko til den i hvert fall! Ellers synes jeg og du skal holde deg til sort.

Det er det jeg har! som enda ikke er betalt :iler inn i nettbank:

Gammel 02-11-12, 10:47   #3
konsulenten
Passiv

Standard

Sennepsgult og svart er greit, men jeg synes det kan bli for hardt og kontrastfylt med bare det. Sennepsgult er en sånn grumsefarge som er veldig fin sammen med duse (grålige) farger, som pulverfargene på det første bildet under. Favorittkomboen min er sennepsgult og grått. Har du ikke en grå jakke du kan bruke til? Jeg synes ihvertfall du må ha en farge til (i tillegg til sennepsgult og svart), på en veske kanskje? Når det gjelder smykker ville ikke jeg valgt svart. Gult gull passer strålende, men det gjør sølv og. Smak og behag.

Her er en kombo med mye svart. Hadde det ikke vært for det grå skjørtet så hadde det blitt alt for hardt, synes jeg.

Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:37.