Sv: Netflix Norge
jeg har satt opp apple-tven min på amerikansk location pga amerikansk itunes og får da alle barneprogrammene på engelsk i netflix.
Er det noen kjapp og enkel måte (IKKE skifte location, jeg hadde tenkt å la lillegutt håndtere dette og vil neppe ha han inn i innstillingsmenyen ) å switche til norsk talespråk på da, når man er på apple-tv-en?
vi har løst det hittil ved at lillegutt kjører det på ipaden, skifter språk der, også streamer over til tv-en. Det er kanskje egentlig liksågreit siden jeg da holder han helt unna apple-tv-fjernkontrollen på ett vis. Men samtidig - hvordan i "#$#$% bytter jeg talespråk direkte i Netflix ved et enkelt tastetrykk-ish? Det går jo så enkelt på ipaden?
Og ja, 
Jeg får forøvrig subtitles med min norske netflixbruker uansett hvilken location jeg har satt uten mulighet til å velge det bort (dvs jeg må velge mellom ett av 4 språk på ipaden, på tven har jeg ikke giddet dille med det), hvertfall ikke på de filmene jeg har prøvd det på. Forrige uke fikk jeg IKKE auto-subtitles på min amerikanske bruker som jeg nå har kansellert.
|