|
|||||||
| Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#2 |
|
Fornøyd
|
Sv: Søskenvogn
Vi har også den. Jeg er storfornøyd med den som singelvogn, og som søskenvogn har den fungert ypperlig frem til nå. Nå er mistemann 3 mnd, og har egentlig for liten plass i softbagen. Han må ligge med bøyde ben, og er ikke helt fornøyd med det. Så nå blir neste trinn å ligge rett i vogna, noe som er upraktisk ifht det å kunne ta han med inn i barnehagen når eldstemann blir levert. I tillegg bør han da ligge med selene på, i og med at vogna er såpass åpen som den er i bakkant.
05 07 Sist redigert av Beckett : 19-04-07 kl 20:30. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
inn i dimman
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: SøskenvognVi har kjøpt Brio double wave med vendbart håndtak og softbag til babyen. Hr Brio fra før og er så fornøyd med fjæringen på den + det faktum at du kan vende håndtaket alt etter som. Tulla har barnehageplass fra midten av mai, men vi bestemte oss for søskenvogn likevel da hun liker å trille tur + at det tar 15 min å gå til barnehagen. Vi vurderte P&T, men likte heller ikke måten babyen blir liggende på + at Tulla ikke kan ligge helt bak når hun vil sove. Den veier det samme som singelvogna, så den er lett og kjøre - har testet den ut på Tulla og hennes jevngamle nevø og det funket bra : )
|
|
|
#4 |
|
Fraværende...til tider.
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
|
|
#5 |
|
Fornøyd
|
For oss tror jeg ikke det blir særlig aktuelt. Uten lokket på vil jeg nok synes at han ligger for "løst" oppi der, om du skjønner? Vi er mye inn og ut av buss, så da ville jeg nok foretrekke at han lå med selene på.
|
|
|
#6 |
|
kamerat
|
Sv: SøskenvognVi gjorde som Pope til Huldra var i hvert fall et halvt år, hadde henne i softbagen med åpent lokk, utelukkende for at det skulle være enkelt å fiske henne ut og inn bakveien når hun var med på henting i barnehagen og slikt. Heldigvis var hun et motorisk vidunderbarn, så det gikk greit å ha henne i søskensetet bak fra hun var et halvt år, dermed fikk vi ikke de helt store overgangsproblemene.
|
|
|
#7 |
|
Muligens verdt å vente på
|
Sv: SøskenvognHadde mine 2 tette vært nr. 1 og 2, og ikke 2 og 3, hadde jeg kjøpt en OTH. Som det var, hadde vi en gammel "standard" tvillingvogn. Husker ikke merket en gang. Fremovervendt, 3 hul, ikke softbag. Og det funket.
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|