Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > HPs vevstove

Trenger jeg iPad?

HPs vevstove Forum for datasnakk.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 08-11-12, 14:15   #1
Timar
Klar

Timar sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Sentralt
Blogginnlegg: 56
Timar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt av
Standard

Sv: Trenger jeg iPad?

Bruker dere padda til å skrive foruminnlegg med også? Og chatte?

Surfing er den nok genial til, men jeg liker å skrive når jeg først er på nett, og da skjønner jeg ikke at ipad'en er god nok. Har tilgang på en, men det er 3-åringen som er mest glad i den.

Timar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-11-12, 14:17   #2
C.D
Bør lage seg en tittel selv

C.D sin avatar

Medlem siden: Apr 2012
Hvor: opp ei trapp og inn ei dør
C.D er populærC.D er populærC.D er populærC.D er populær
Standard

Opprinnelig lagt inn av Lilletrille, her.

Surfing er den nok genial til, men jeg liker å skrive når jeg først er på nett, og da skjønner jeg ikke at ipad'en er god nok. Har tilgang på en, men det er 3-åringen som er mest glad i den.

Jeg syns og det er trasig å skrive på padda. Med ekstern tastatur ville det gått bedre, men da er det plutselig mere tungvint og laptop er like greit

Gammel 08-11-12, 14:21   #3
konsulenten
Passiv

Standard

Jeg har fått lest over 20 bøker siden jeg fikk iPad i sommer. Det hadde aldri skjedd ellers. Avhengig!
(Finnes selvsagt andre lesebrett så det MÅ jo ikke være iPad).

Sist redigert av konsulenten : 08-11-12 kl 14:33.
  Svar med sitat
Gammel 08-11-12, 14:58   #4
GinaK
Tja...

GinaK sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av konsulenten, her.

Jeg har fått lest over 20 bøker siden jeg fikk iPad i sommer. Det hadde aldri skjedd ellers. Avhengig!
(Finnes selvsagt andre lesebrett så det MÅ jo ikke være iPad).

Jeg er helt grønn her altså, men går det raskere å lese bøker på lesebrett enn å lese bøker? Hvorfor det?

Gammel 08-11-12, 15:01   #5
Tangerine
Eklektisk

Tangerine sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Blogginnlegg: 1
Tangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner til
Standard

De er i alle fall raskere å få tak i.

Tangerine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-11-12, 15:31   #6
konsulenten
Passiv

Standard

Ja, det er mye derfor. Finner stadig bøker jeg har lyst på på amazon, og vips så har jeg dem hjemme. Billig også. (Også er jeg sånn som ikke klarer å lese i dårlig lys men med iPad er det aldri dårlig lys).

Svar med sitat
Gammel 08-11-12, 14:44   #7
Bomull
www.bomulls.no

Bomull sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Lilletrille, her.

Kommer helt an på hvor mye jeg skriver. Langer ikke ut på padda, men korte svar som nå skriver jeg rett som det er.

Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:54.