|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#2 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Takk for meg
Samme her, aner ikke hva som har skjedd, men jeg tenker det må være noe alvorlig når så mange forsvinner.
|
|
#3 |
|
Panzerekstremfeminist
|
Nettop. Og det er nettopp derfor jeg ikke er så glad for den hintingen. Tenk om det ikke er det, da? Tenk om den hintingen får alle til å tenke at det må være noe galt, og det kanskje viser seg at det kanskje er en uenighet mellom noen som ikke har mked forumet å gjøre i det hele tatt? Eller at hele forumet er overtatt av utenomjordiske vesener som er ute etter å infisere hjernene og datamaskinene våre?
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
|
|
|
|
#4 |
|
Mother of Dragons
|
Nei, seriøst ikke. At en bruker blir sperret ute , jfr informasjonsforumet og at noen av vennene blir sinte og følger etter er vel ikke så rart.
|
|
#5 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Nesh, sånn er det på alle forum med ujevne mellomrom. Det er jo brukere som tidligere har vært ekstremt aktive her som ikke er her mer. Det er helt naturlig.
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|