Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Takk for meg

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 12-11-12, 11:25   #11
Pepper Lemon
Peppy!

Pepper Lemon sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 253
Pepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Takk for meg

Jeg mener det er viktig at vi blir ferdige med denne saken nå. Det er helt greit å være uenig i ledelsens måte å håndtere saken på, det er helt greit å si at man har mistet tillit til moderatorteamet. Men da synes jeg det ryddigste er å ta konsekvensen av det, ved å trekke seg tilbake. Eller å velge å se bort fra det man ikke liker ved forumet, til fordel for det man setter pris på. Men stadig sure miner og sutring forringer forumet, og jeg frykter det kan føre til at modder ikke gidder mer. Slik det er nå får folk inntrykk av at det har skjedd noe helt forferdelig, og jeg synes det overdramatiseres noe helt vanvittig. Vi ser jo det, bekymrete innlegg fra brukere med "jeg kjenner ikke konfliktens innhold, men når SÅ mange velger å dra må det jo være skrekkelig!". En tolkning jeg kan forstå når man ikke har fått med seg hva som skjedde, med tanke på stikkene som nå kommer jevnlig. Og like fullt en tolkning som med stor sannsynlighet er helt feil.

Slutt med det, folkens. Ta et valg, og la oss gå videre.

Pepper Lemon er ikke aktiv  

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:29.