Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Hva har dere oppi julestrømpene?

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 12-11-12, 14:19   #17
Acino
passe nerd

Acino sin avatar

Medlem siden: Sep 2010
Acino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hva har dere oppi julestrømpene?

Vi voksne har julestrømper så da får barna også selv om de kanskje er litt små til de. De fikk forresten i fjor også. Siden de ikke er introdusert for vanlig snop enda så legger jeg oppi en liten julebok, kanskje en av favorittseriene deres i bladform eller noe på dvd, en liten rosineske, en smoothie og hver sin ting til å henge på juletreet. Det siste er noe jeg har tenkt skal være tradisjon, at de skal få en ny liten ting hvert år som de kan henge på juletreet. Kanskje jeg finner noe annet å legge oppi også, har ikke helt bestemt meg. Legger uansett ikke mer spiselig oppi enn at det er helt greit at de kan spise det opp med en gang, forventer ikke at de skal klare å porsjonere ut/spare når de er så små.

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:38.