|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Passiv
|
Sv: Takk for meg
Det at vedkommende har tråkket over grenser gang på gang kom som en overraskelse på den utestengte brukeren. Forumledelsens oppfatning av hva som har skjedd i denne saken og hva de gir uttrykk for representerer ikke alltid de faktiske forhold. |
|
|
#2 |
|
kamerat
|
Som sagt, om den utestengte brukeren ønsker oppklaring, kan hun ta kontakt via kontaktskjemaet. Vi kommer overhodet ikke til å diskutere dette her, og vi aksepterer overhodet ikke din feilaktige og ekstremt ensidige framstilling av saken.
Prima (0503) et Secunda (0505) “Do you find it easy to get drunk on words?" "So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.” (Dorothy L. Sayers, Gaudy Night) Sist redigert av Toffskij : 12-11-12 kl 19:40. Årsak: Skrivefeil |
|
|
|
|
#3 |
|
villende
|
Ok, dette grenser faktisk til det paranoide, altså. Hvis den kjempeskumle og korrupte forumledelsen ønsker å bruke disse innleggene i sin senere klandistine utpressing av den tidligere brukeren så har de nok tatt de nødvendige skjermdumpene. Og da kan de jo egenlig slette alle innleggene, for å slette nødvendige spor. |
|
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|