Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Takk for meg

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Lukket tråd

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 13-11-12, 00:59   #581
Nyx
Kan tituleres

Nyx sin avatar

Medlem siden: Nov 2010
Hvor: Østenfor sol og vestenfor måne
Nyx imponerer mange og er sikkert smartNyx imponerer mange og er sikkert smartNyx imponerer mange og er sikkert smartNyx imponerer mange og er sikkert smartNyx imponerer mange og er sikkert smartNyx imponerer mange og er sikkert smartNyx imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Takk for meg

Opprinnelig lagt inn av Taien, her.

Hæh? Hvordan?

Hvis du holder musa over et nick, så kommer det opp helt nederst på skjermen. Det tallet som står etter = i linja som kommer opp.

Gammel 13-11-12, 01:00   #582
Lenam
awesom

Lenam sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 20
Lenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Maverick, her.

Jeg har blitt gammel!

Det er diggbart å bli gammel. Endelig kan jeg sukke oppgitt over "folk i tyveårene". Hilsen 30 år i mai.

Lenam er ikke aktiv  
Gammel 13-11-12, 01:00   #583
Taien
lettere utlada

Taien sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Rogaland
Blogginnlegg: 272
Taien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Lenam, her.

Hold pekeren over nicket, sjekk oppgavelinjen.

AH! Jeg er erverdige 3161.

Gammel 13-11-12, 01:07   #584
Frost
Bør lage seg en tittel selv

Frost sin avatar

Hvor: Tromsø
Frost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg er nr 261, så absolutt ikke av de første nei. Men likevel bare 1 mnd etter oppstart. Reine veteranen å regne.

Sist redigert av Frost : 13-11-12 kl 01:19.
Frost er ikke aktiv  
Gammel 13-11-12, 01:17   #585
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hah, der lærte jeg både at jeg er nr. 106 og at jeg kan skrive ™.

Gammel 13-11-12, 01:34   #586
Nextlife
Rockesøster

Nextlife sin avatar

Medlem siden: Apr 2010
Blogginnlegg: 1
Nextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Katta, her.

Jeg siterer deg litt urettmessig nå, men du beveger deg innpå noe jeg har tenkt litt på, men slitt med å formulere. For mange som har vært lenge på fp er dette en litt fremmed tankegang tror jeg. FP har vært et forum med internjustis og hvor man knaptnok har husket hvem som er moderatorer og ikke. Plutselig har man en situasjon der den store hopen ikke skjønner hva som skjer og ledelsen står sammen som en samlet ledergruppe som ikke kan eller vil dele alt med resten. Det er en uvant situasjon.

Men det er også veldig mange medlemmer her som ikke har vært med fra starten, og som forholder seg til en ledelse som den naturliste ting i verden, deriblandt jeg.
For meg har det hele tiden vært veldig tydelig at noen leder og administrere dette forumet, men at mange av brukerne har et veldig eieforhold her.
I takt med at forumet har vokst og medlemsmassen mener jeg det mest fornuftige er å faktisk ha en ledelse som er synlig og som tar tak når man må, som i denne saken.

Nextlife er ikke aktiv  
Gammel 13-11-12, 08:18   #587
Michelle
X First Lady

Michelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Lenam, her.

Hold pekeren over nicket, sjekk oppgavelinjen.

Hu og hei så mye jeg lærer her. I dag er atter en ny dag
Burde absolutt fått mitt eget rullatorforum.

Sist redigert av Michelle : 13-11-12 kl 08:24.
Michelle er ikke aktiv  
Gammel 13-11-12, 09:04   #588
GinaK
Tja...

GinaK sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Holder dere på her enda?
Det har jeg glemt bort så nå må jeg sjeke mitt nr i rekken.. 613 visst.

Gammel 13-11-12, 09:14   #589
Maz
Pauset

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Barteby
Maz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Nextlife, her.

Men det er også veldig mange medlemmer her som ikke har vært med fra starten, og som forholder seg til en ledelse som den naturliste ting i verden, deriblandt jeg.
For meg har det hele tiden vært veldig tydelig at noen leder og administrere dette forumet, men at mange av brukerne har et veldig eieforhold her.
I takt med at forumet har vokst og medlemsmassen mener jeg det mest fornuftige er å faktisk ha en ledelse som er synlig og som tar tak når man må, som i denne saken.

Klart det må være en ledelse, problemet her er kanskje at det er litt for usynlig hvem som er moderatorer og ikke. Du kan selvsagt finne det ut, det står på diverse fora osv.

Moderatorer er og bør være i en særstilling, også når det gjelder sladring, nettopp for de en har tilgang til data som en ikke husker kilden til.

En moderator er og kan ikke bare være en vanlig bruker.

Maz er ikke aktiv  
Gammel 13-11-12, 09:19   #590
Marit K
Carve canem

Marit K sin avatar

Hvor: Øvre Romerike
Marit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Njulaif, her.

Hører hva du sier. Så lenge man ikke begår kardinalfeilen å kalle den for Rødbrus, for det finnes bare en Rødbrus™ - nemlig Eventyrbrusen som opprinnelig er fra Nordlandsbryggeriet. Den var aller best hvis man fant en flaske med "Rødhette og ulven" eller "Syvende far i huset" på.

Åh, sommerminner nordfra. Sitte i solveggen hos farmor og spise Kung Oscars Pepperkaker, og drikke Eventyrbrus. Den brusen smaker slettes ikke det samme lengre. Vi måtte vel nordpå for å få kjøpt Gøysaft med colasmak også, tror jeg.

Jeg har registrert konflikter og denslags. Jeg har endatil fått oppdatering og utfyllende informasjon over en kopp te, men jeg nekter å delta i debatten. Jeg vil gjette på at det finnes flere sannheter her, som det så gjerne gjør med saker som har flere sider, og velger å være Sveits.

06, 07, og 12.
Marit K er ikke aktiv  
Gammel 13-11-12, 09:21   #591
Tante Sofie
Bladibladiblaah!

Tante Sofie sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Kardemommeby
Tante Sofie imponerer mange og er sikkert smartTante Sofie imponerer mange og er sikkert smartTante Sofie imponerer mange og er sikkert smartTante Sofie imponerer mange og er sikkert smartTante Sofie imponerer mange og er sikkert smartTante Sofie imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Testing...

Gammel 13-11-12, 09:22   #592
Toffskij
kamerat

Toffskij sin avatar

Blogginnlegg: 694
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Maz, på FP er en moderator en vanlig bruker med tilleggsoppgaver.

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv  
Gammel 13-11-12, 09:24   #593
polarjenta
Tittel og tittel....

polarjenta sin avatar

Hvor: Vesterålen
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Jeg tenker at det i en sak finnes 3 versjoner, din, min og den sanne. Jeg tror ikke at det ledelsen sier nødvendigvis stemmer, heller ikke at alt den utestengte brukeren sier stemmer. Man har sin versjon, sin fortolkning av saken.

Også tenker jeg at man jo ikke nødvendigvis trenger å la seg provosere av slike innlegg som HI, da er man jo egentlig med på å nøre opp om den såkalte dårlige stemningen.

Synd at du drar sjugger, men jeg skjønner deg også.

Gammel 13-11-12, 09:26   #594
polarjenta
Tittel og tittel....

polarjenta sin avatar

Hvor: Vesterålen
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Marit K, her.

Åh, sommerminner nordfra. Sitte i solveggen hos farmor og spise Kung Oscars Pepperkaker, og drikke Eventyrbrus. Den brusen smaker slettes ikke det samme lengre. Vi måtte vel nordpå for å få kjøpt Gøysaft med colasmak også, tror jeg.

Jeg har registrert konflikter og denslags. Jeg har endatil fått oppdatering og utfyllende informasjon over en kopp te, men jeg nekter å delta i debatten. Jeg vil gjette på at det finnes flere sannheter her, som det så gjerne gjør med saker som har flere sider, og velger å være Sveits.

Eventyrbrus er fortsatt veldig godt, og jeg fatter ikke de som drikker annen rødbrus og syns det er godt, det finnes bare en rødbrus og det er eventyrbrusen.

Gammel 13-11-12, 09:26   #595
Input
Bør lage seg en tittel selv

Input sin avatar

Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Nyx, her.

Trademark. Eks: CB Julebrus er Julebrusen™. Den eneste julebrusen som i utgangspunktet burde ha lov til å kalle seg julebrus.

Jeg skjønner at det var sent på kvelden og at det er lett å bli forvirret/huske feil da, men det er faktisk Hamar og Lillehammer som er Julebrusen™.

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv  
Gammel 13-11-12, 09:30   #596
noen
This is normal!

noen sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Utenfor Sverige
Blogginnlegg: 129
noen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg synes det høres ut som en god løsning med et nytt forum for de som ikke ønsker å være her lenger.

Jeg har det fint på det forumet som skal få et eget hobbyjulekalenderunderforum kalt Twenty-Four Shades of Glue. Det blir ikke særlig mye bedre enn det liksom.

Gammel 13-11-12, 09:30   #597
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

:sjekker nummer: Igjen. Jeg har da sjekket før, mange ganger. :gullfisk:

Karamell er ikke aktiv  
Gammel 13-11-12, 09:31   #598
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

120. Og det bare dager etter oppstarten. Men fikk jeg være med Mayflower? Neida, man måtte ro etter i en gammel pram.

Karamell er ikke aktiv  
Gammel 13-11-12, 09:37   #599
Toffskij
kamerat

Toffskij sin avatar

Blogginnlegg: 694
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Karamell, her.

120. Og det bare dager etter oppstarten. Men fikk jeg være med Mayflower? Neida, man måtte ro etter i en gammel pram.

The Dandelion.

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv  
Gammel 13-11-12, 09:39   #600
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Hvor: Under ground
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Romerne er helsprø.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv  
Lukket tråd

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:24.