|
|||||||
| Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
intro
|
Sv: Sangtekster; legg inn den beste, morsomste, fineste etc. sangteksten du vet om!
Å, men Morrissey har også noen fantastiske sanger, som "The First of the Gang to Die", "Boxers" og ikke minst "The World is Full of Crashing Bores". Ingenting kommer opp mot "Heaven Knows I'm Miserable Now", da.
|
|
|
|
#2 |
|
Prettiest mess ever seen
|
Sv: Sangtekster; legg inn den beste, morsomste, fineste etc. sangteksten du vet om!
Åjada, han har mange strålende sanger, det blir bare ikke helt det samme! Johnny Marr gjorde nok mer med arrangementene enn det som var synlig i starten.
|
|
|
#3 |
|
Textrovert
|
Sv: Sangtekster; legg inn den beste, morsomste, fineste etc. sangteksten du vet om!En av min favoritter, særlig den siste delen jeg har uthevet. For oss som en eller annen gang har måttet ta noen hjerteskjærende, men riktige valg.
|
|
|
#4 |
|
godt brukt
|
Sv: Sangtekster; legg inn den beste, morsomste, fineste etc. sangteksten du vet om!Ja jeg har nevnt det før . (Kilde: youtube.com) (Musikkvideoen er jo grusom og trist, men dette er altså vår kjærligshetssang.. )Nick Cave - Into My Arms Lyrics I don't believe in an interventionist God But I know, darling, that you do But if I did I would kneel down and ask Him Not to intervene when it came to you Not to touch a hair on your head To leave you as you are And if He felt He had to direct you Then direct you into my arms Into my arms, O Lord Into my arms, O Lord Into my arms, O Lord Into my arms And I don't believe in the existence of angels But looking at you I wonder if that's true But if I did I would summon them together And ask them to watch over you To each burn a candle for you To make bright and clear your path And to walk, like Christ, in grace and love And guide you into my arms Into my arms, O Lord Into my arms, O Lord Into my arms, O Lord Into my arms And I believe in Love And I know that you do too And I believe in some kind of path That we can walk down, me and you So keep your candlew burning And make her journey bright and pure That she will keep returning Always and evermore Into my arms, O Lord Into my arms, O Lord Into my arms, O Lord Into my arms |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Textrovert
|
Sv: Sangtekster; legg inn den beste, morsomste, fineste etc. sangteksten du vet om!"Into my arms" er nydelig, men du verden så trist. :hylgrinernokengang:
|
|
|
#6 |
|
Guardian of the galaxy
|
Og hvis du lurer så er Lithium grunnstoff nr 3.
|
|
|
#7 |
|
Prematurmamma
|
Visste jo det, da.
|
|
|
|
#8 |
|
Introvert optimist
|
Sv: Sangtekster; legg inn den beste, morsomste, fineste etc. sangteksten du vet om!Gabriellas sång fra Så som i himmelen:
|
|
|
#9 |
|
Protonterapeut
|
|
|
|
#10 |
|
Har tro på forbedring
|
Sv: Sangtekster; legg inn den beste, morsomste, fineste etc. sangteksten du vet om!(Kilde: youtube.com) "Länderna" av DoktorKosmos er saker. *nylig funnet fram gamle cd'er* USA är fettmans Mecka alla smala är inlåsta i små trånga utrymmen I Finland säger alla finnar och oj var det sprit jag drack jag trodde det var lite vatten I Japan är alla effektiva väldigt få har en personligheeet I England är alla brudar fula och ugly är ett superfint ord som alla klottrar på förnäma väggar (en gång, en gång till) I Thailand är det horor horor där är lika vanligt som plastpåsar är i Sverige Tyskarna i Tyskland säger Hitler vadå? skulle han va knäpp? I Afrika så ska man ha en annorlunda livsstil om man inte har en annorlunda livsstil så är hej hej då, hej då, hej då, hej då, hej då, hej då, hej då, hej då, hej då, hej då, hej då Länderna Teksten i coveret er forøvrig lengre og enda bedre, men jeg gidder ikke skrive den ned...
|
|
|
#11 |
|
Textrovert
|
Sv: Sangtekster; legg inn den beste, morsomste, fineste etc. sangteksten du vet om!Joni Mitchell: The Last Time I Saw Richard
|
|
|
#12 |
|
Forelska
|
Sv: Sangtekster; legg inn den beste, morsomste, fineste etc. sangteksten du vet om!Denne synst eg er veldig fin, og når han vert sungen av Min Elskede er det den aller, aller finaste sangteksten som finst
|
|
|
|
#13 |
|
Gullfisk
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Sangtekster; legg inn den beste, morsomste, fineste etc. sangteksten du vet om!En kveld, etter en fin tur på byen. (The Fragile, Nine Inch Nails.) Akkurat da jeg trodde ingenting kunne få meg til å elske ham mer enn jeg allerede gjorde ... ![]()
|
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|