Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Jeg er forelsket

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 20-11-12, 01:17   #26
Vianne Rocher
Kamerat Pære

Vianne Rocher sin avatar

Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Barteby / Nordens Venezia
Vianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt av
Standard

Sv: Jeg er forelsket

Jeg hadde gladelig betalt mange penger for en fin designstol og synes godt man kan unne seg noe slikt om man har råd og lyst.

Når det er sagt hadde jeg ikke brukt så mange penger på Stingray. Det er jo en smakssak, men som mange har nevnt her så er den i plast. Jeg synes den er uforholdsmessig plass- og formkrevende. Jeg tror ikke den er et møbel man kan elske i mange år. Jeg tror man går lei, og da er det jo veldig dyrt. Jeg tenker da ut i fra meg selv som har en tendens til å elske desperat, for så å gå lei ganske fort når det er i hus. Da blir dyrt design fryktelig dyrt .

Hadde du ønsket deg en svane, eller et egg eller en Lounge Chair og en drøss andre hadde jeg mer skjønt greia. Men prisen er jo langt stivere også.
Jeg hadde gått for noe mer subtilt og mindre krevende i materialer som skinn/ull osv slik at man kanskje hadde fått noe som var godt å sitte i og som man kanskje hadde likt litt lengre?.:memememe:

Sist redigert av Vianne Rocher : 20-11-12 kl 01:24.
Vianne Rocher er ikke aktiv   Svar med sitat

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:58.