|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Personlig pessimist
|
Sv: Denne bloggen... Hva tenker du?Som sagt, så er det ikke scenarioet jeg stusser over. Jeg synes ikke det er noe urealistisk over prosessen han beskriver, mtp. økonomiske valg, sykdom, NAV osv. Det er bloggen jeg reagerer på, måten han velger å fremstille og reflektere over situasjonen deres på. Det virker for meg lite troverdig, og selv om jeg ikke betviler at mange familier er i akkurat denne situasjonen, så er jeg fremdeles ikke overbevist om at ikke bloggen er fiktiv.
|
|
|
|
#3 |
|
Superduperaktiv
Medlem siden: Aug 2012
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Denne bloggen... Hva tenker du?Jeg har ikke lest en eneste setning i denne tråden som tyder på at FP-folket fordømmer det å havne i uføret. Ikke et ord. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Denne bloggen... Hva tenker du?
Jeg liker heller ikke slik sutring. Men jeg tror mange har en overdreven forventning til hvor gode hjelpetiltak det er i norge. Det er ikke måte på hvor fett det er å leve på trygd, man vasser liksom i stønader. Og når man plutselig sitter der i gjørma selv, og oppdager at det er en rimelig tøff "hestekur", så blir man sint og skuffa over at systemet ikke er som man trodde. |
|
|
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|