Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Interiørshoppingtråd III

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 14-11-12, 10:20   #501
GinaK
Tja...

GinaK sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Sv: Interiørshoppingtråd III

La vel ikke inn den dyre tapeten som jeg fant. Ikke rart at den var fin, den var rådyr..
Den er nå på veggen på motsatt side av kjøkkenet, over brystning. Det er ikke store feltet som skal tapetseres så da våget jeg meg på en sånn mønstrete en.
Heldigvis er mannen flink til å tilpasse så det holdt med en rull så jeg håper jeg får levert inn den andre rullen.
Jeg synes den får et lilla/rosa-skjær når jeg tar bilder av den men det er vel blankheten i bunnfargen som gjør det. Den passer superfint og vi har fått så lyst rom. Fornøyd.

Gammel 14-11-12, 10:39   #502
venla
jabbsaft

venla sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Trondheim
venla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av Meiose, her.

Åh! Er det hull under på denne ugla? Trenger noe i toppen av juletreet, ei juleugle hadde vært fint!

Det er to hull under. Men den blir nok for tung/stor til juletreet. Er ca 15-17 cm høy.

Gammel 14-11-12, 10:41   #503
Røverdatter
Borte

Røverdatter sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg kjøpte to lysglass fra Tine K home i lilla. Til advent.

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-11-12, 10:44   #504
Røverdatter
Borte

Røverdatter sin avatar

Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Også sto jeg lenge og kikket på lyshusene fra Kähler i et glassmagasin, men når jeg så de sånn live så ble jeg så usikker. De var så mye mer "polerte" enn jeg trodde. Så jeg gikk ned å kjøpte de billige på Kremmerhuset i stedet.

(Bildet er tatt fra en blogg som ikke er min)

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-11-12, 21:22   #505
Skremmern
Ringskrømt

Skremmern sin avatar

Hvor: Øst
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Fiine.

Jeg kjøpte meg en "dot" i dag:

Gammel 16-11-12, 14:14   #506
venla
jabbsaft

venla sin avatar

venla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Klar for advent!

http://kremmerhuset.no/node/2321

Og en pappstjerne med lys til vinduet

Gammel 16-11-12, 16:37   #507
Magica
søt

Magica sin avatar

Magica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt av
Standard

Har arvet et gjøkur, det er kjempekult syns jeg! Og det virker! Koko! Mannen er lunken, bikkja også.

Vedlagte bilder
Filtype: jpg image.jpg (178,8 KB, 29 visninger)
Gammel 17-11-12, 20:12   #508
Musemus
<3

Musemus sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Musemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt likt
Standard

Haha, Skremmern, nå må jeg le litt. Vi har akkurat samme bokstaver til ungene på døra, samme lyslenke og akkurat sånne knagger har jeg kjøpt denne uka også.

Musemus er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-11-12, 20:32   #509
gullet
stille

gullet sin avatar

Hvor: Tønsberg
gullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Magica, et sånt gjøkur hadde vi hjemme da jeg var liten, men gjøken gikk ko-ko og hang tilslutt helt utslitt utenfor døren sin.

Jeg har tenkt mye på det uret i det siste og skal spørre mamma om de fremdeles har det. Det er så dekorativt at det ikke gjør noe om det virker.

Gammel 17-11-12, 21:46   #510
Magica
søt

Magica sin avatar

Magica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av gullet, her.

Magica, et sånt gjøkur hadde vi hjemme da jeg var liten, men gjøken gikk ko-ko og hang tilslutt helt utslitt utenfor døren sin.

Jeg har tenkt mye på det uret i det siste og skal spørre mamma om de fremdeles har det. Det er så dekorativt at det ikke gjør noe om det virker.

Stilig! Du kan ta det med til urmaker og høre om det er håp, kanskje den kan fikses? Jeg skal levere mitt slik at det blir oljet og vedlikeholdt. Tror ikke det er gjort før.

Gammel 17-11-12, 21:57   #511
gullet
stille

gullet sin avatar

Hvor: Tønsberg
gullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det er undersøkt og forsøkt reparert vet jeg, men det måtte ha nytt urverk og det var ett eller annet fordi gjøken hadde tatt fullstendig kvelden.

Jeg hadde nok ikke orket både tikking og ko-koing. Det blir støy for meg.

Gammel 18-11-12, 09:26   #512
Skremmern
Ringskrømt

Skremmern sin avatar

Hvor: Øst
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Musemus, her.

Haha, Skremmern, nå må jeg le litt. Vi har akkurat samme bokstaver til ungene på døra, samme lyslenke og akkurat sånne knagger har jeg kjøpt denne uka også.

Haha, kult.

Gammel 18-11-12, 11:59   #513
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Røverdatter, her.

Også sto jeg lenge og kikket på lyshusene fra Kähler i et glassmagasin, men når jeg så de sånn live så ble jeg så usikker. De var så mye mer "polerte" enn jeg trodde. Så jeg gikk ned å kjøpte de billige på Kremmerhuset i stedet.

(Bildet er tatt fra en blogg som ikke er min)

Jeg liker, av en eller annen grunn, ikke pipe på disse lyshusene.
Og tre Kähler sammen er så fint.

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-11-12, 14:07   #514
Guttemammis
Sjokoholiker & hjemmekjær

Medlem siden: Jan 2007
Guttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt likt
Standard

Jeg har også kjøpt hus på Kremmerhuset, to forskjellige:

Synes de var veldig fine jeg, og billige!

Guttemammis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-11-12, 12:01   #515
m^2
Bør lage seg en tittel selv

m^2 sin avatar

Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har kjøpt meg pute til å ha på benken i gangen - dette blir fint

Og nå som jeg har blitt en som har fin stue (jeg har fått oppussingshjelp) måtte jeg ha litt pene telysholdere også.

Ikke store greiene, men siden stilen min til nå har vært ikke-nips må jeg begynne i det små

m^2 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-11-12, 11:18   #516
Bomull
www.bomulls.no

Bomull sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Falt pladask for disse fire glassene til lys, til advent. For bare 149,- på Tilbords var det ikke tvil om at de måtte bli med hjem:

Stor bordkalender:

Gammel 24-11-12, 11:39   #517
venla
jabbsaft

venla sin avatar

Standard

Living hadde 25% rabatt i går.

Følte meg voksen da jeg kjøpte linservietter!

Talglys 1

Talglys 2

Pute med elg

Gammel 24-11-12, 16:22   #518
kokosbolle
Har bakt søte kaker

kokosbolle sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Storebror skal få køyeseng. Vi hadde lett en stund etter en som var litt høyere enn de vanlige mellom under og overkøyen, og så fant vi denne! Passer perfekt! Dyr, men veldig fin!

minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-11-12, 18:56   #519
konsulenten
Passiv

Standard

Til kjøkkenet mitt:

Svar med sitat
Gammel 24-11-12, 21:46   #520
Silje sol
Aktiv

Medlem siden: Mar 2010
Silje sol er litt kulSilje sol er litt kul
Standard

Panton S in dah house!

Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:26.