|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Med & uten trylleformel.
|
Sv: Denne bloggen... Hva tenker du?Jeg tror ikke han startet bloggen for å tjene penger. Kanskje håpet han å få sympati, men mest for å belyse hvordan det er å leve i fattigdom med barn. Selv om det totalt sett kom ut litt kleint.
|
|
|
|
#2 |
|
Kamerat Pære
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Barteby / Nordens Venezia
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Denne bloggen... Hva tenker du?
Fikk du virkelig det ut av den bloggen?
|
|
|
#3 |
|
Slim på hovednerven
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Rogaland
Sv: Denne bloggen... Hva tenker du?
Det var mitt umiddelbare inntrykk også. Dårlig skjult tigging. Det er en kunst å tigge uten at folk oppfatter det som tigging, og denne karen klarer åpenbart ikke å balansere virkemidlene. Det hele framstår som sentimentalt, svulstig og appellerende. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Usedvanlig begavet
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Sv: Denne bloggen... Hva tenker du?Leser i lokalavisen i dag, at et privat initiativ i forbindelse med julen, har sendt penger til pappatil02, etter å ha lest bloggen hans. I tillegg skal det sendes et gavekort på mat før jul. Jeg antar at disse ikke er de eneste som har sendt penger eller gaver, og selvom jeg selvsagt unner ungene hans en tur på kino (som det sto at pengene hadde gått til) så kan jeg ikke fri meg fra å tenke at det hadde gagnet bedre og flere hvis vi hadde gitt til organisasjoner og velfungerende systemer, fremfor impulsive kampanjer og enkeltpersoner.
|
|
|
#5 |
|
Librocubicularist
|
Sv: Denne bloggen... Hva tenker du?Eg må bare gjenta meg sjølv frå side 10 i denne tråden, med nokre uthevingar:
|
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|