Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold > Madam Mims oppskriftsforum

Hjelp! Får en vegetarianer på middag!

Madam Mims oppskriftsforum Har du noen gode oppskrifter å dele, eller er på jakt etter noen gode oppskrifter? Da er dette det rette forumet.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 28-11-12, 08:30   #1
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hjelp! Får en vegetarianer på middag!

Enig med de to siste. Kjekt når alle kan spise det samme av og til, i tillegg til at jeg synes det er flott når man kan vise folk at det går an å spise fullverdige middager uten kjøtt elle fisk, det har alle godt av å lære seg.

Gammel 28-11-12, 08:43   #2
Toffskij
kamerat

Toffskij sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 694
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Dixie Diner, her.

Enig med de to siste. Kjekt når alle kan spise det samme av og til, i tillegg til at jeg synes det er flott når man kan vise folk at det går an å spise fullverdige middager uten kjøtt elle fisk, det har alle godt av å lære seg.

Ja, og det er ganske basal kunnskap, synes jeg. Vi spiser stadig veggismiddager, vi, uten å reflektere veldig over det. Vi liker kikertgryte og pasta med auberginesaus, lissom.

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-11-12, 11:17   #3
meisje
Kleintje I + II

meisje sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
meisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg syns ikke det er frekt å servere et kjøttalternativ ved siden av. Men enig med de siste innleggene at et fullverdig vegetar alternativ tar ingen skade av, og det er mye hyggeligere å spise det samme under middagen. Derfor tror jeg taco er et meget godt alternativ til den uerfarne vegetar kokken i HI, lett å få til og inkluderende.

Jeg har hatt moro av å lage vegetarmåltider til min familie, som er svært glade i sitt kjøtt, og de har kommentert at det smakte bedre og mettet som vanlige middager. De har tilogmed fått en oppskrift eller to på vegetarretter, som de har tatt i bruk.

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:44.