|
|||||||
| Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Epikur
|
Sv: DorullnisseforbudJeg er skuffet over at barnehagen lot seg bølle til å gå med på dette idiotiet.
|
|
|
#2 |
|
Dragedytteren
|
Sv: Dorullnisseforbud
De burde sagt nei til å endre på dette, ja. Skulle jeg vært bekymret over hva mitt barn blir utsatt for av uhygieniske forhold i barnehagen, hadde tomme doruller kommet laaaangt nede på listen.
|
|
|
#3 |
|
Slumrende Ullteppe
|
Jepp, spesielt når de har et fornuftig svar fra kommunelegen å skilte med.
|
|
|
#4 |
|
Superduperaktiv
Medlem siden: Aug 2012
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: DorullnisseforbudHar faktisk dorullnisseverksted på lørdag, jeg. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Erfaren
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() |
Sv: DorullnisseforbudJeg kan ikke huske å ha laget dorullnisser faktisk, mulig når jeg var liten, men det er gått i glemmeboken. Men uansett, jeg for min del synest det blir en smule vel hysterisk. Og OM jeg skulle ha tenkt litt på det, så hadde jeg aldri skrevet et brev til bhg om det. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Kontrollfrik
Hvor: Sammen med Richard
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: DorullnisseforbudDere nevner kommentaren fra kommuneoverlegen, men det er ingen som har nevnt uttalelsen fra smitteverneksperten? |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Kontrollfrik
Hvor: Sammen med Richard
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Ok. Jeg leste ikke linken, men jeg leste om saken i VG i går og tok utgangspunkt i at saken var nokså likt presentert i de fleste medier. |
|
|
|
|
|
#9 |
|
Rockesøster
|
Nå så jeg det neste innlegget ditt (vi krysspostet visst), og det var jo en helt annen vurdering enn kommunelegen. |
|
|
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|