|
|||||||
| Fritid og hobby Favner alt som har med fritid og hobby å gjøre. Reiser, sport, kosmetikk, shopping og hobbyaktiviteter. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Vaklende
|
Sv: Vinterferie 2013Åh, nå fikk jeg lyst på Rogalandsvinterferie selv. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Nybegynner
Medlem siden: Dec 2012
![]() |
Sv: Vinterferie 2013Tusen takk for gode svar, jeg bor i Arendal, så turen vestover er ikke på noen måte avskrekkende. Sirdal er faktisk et meget godt forslag. Det er ganske riktig uke 8 som er vinterferie for oss i år. Jentene er hos meg denne uka, skal ta en skikkelig prat med de i morgen og høre hva de synes. Må innrømme at London frister det også. Berlin har jeg selv aldri vært i, og er usikker på hva vi ville forvente å kunne oppleve og gjøre i Berlin. Euroen er jo lav nå for tiden, slikt sett er det jo riktig tid for en tysklandstur.. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
blid
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Vinterferie 2013
Berlin er en forholdsvis billig by å feriere i. Både hotell- og restaurantprisene er lavere enn i mange andre europeiske storbyer. Søker du på Berlin her på forumet, så finner du mange tips om aktiviteter for barn.
|
|
|
#4 |
|
Enda en som trener
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Vinterferie 2013Dersom du velger storbyferie, kan du jo gå for et hotell med svømmebasseng. En time eller to der hver dag bør gi gode muligheter for fysisk utfoldelse. Dette er ihvertfall en sikker slager for min jente(9). |
|
|
|
|
|
#5 |
|
thirtysomething
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Men det synes jeg du skal vurdere! Du er så flink til å promotere hjemstedet ditt, og både Poden og jeg er fremdeles takknemlige for all super input vedr vår sommerferie i fjor sommer. Ferien hadde ikke vært på langt nær den samme uten Balanse!
|
|
|
#6 |
|
Vaklende
|
Så koselig, Beathe! |
|
|
|