Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby

Vinterferie 2013

Fritid og hobby Favner alt som har med fritid og hobby å gjøre. Reiser, sport, kosmetikk, shopping og hobbyaktiviteter.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 04-12-12, 11:31   #1
Balanse
Vaklende

Balanse sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Blogginnlegg: 16
Balanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt av
Standard

Sv: Vinterferie 2013

Åh, nå fikk jeg lyst på Rogalandsvinterferie selv.

Med ett budsjett på maks 20k ville jeg tatt fly til Stavanger, som er en herlig by med masse barnevennlige aktiviteter. Jeg ville bodd et par netter på et superkoselig hotell, gjort byens tilbud (det er masse tråder her om det, 2 heftige lekeland, Oljemuseet, Hermetikkmuseet, Barnemuseet, tur på nydelige Solastranden med lunsjbuffet på perfekte Sola Strandhotell osv osv). Så hadde jeg tatt bussen til Sirdal Høyfjellshotell på onsdagen, leid ski i trekket rett over veien for hotellet og nikost meg i 4 netter der.

(Jeg jobber ikke i reiselivsbransjen altså, lover!)

Balanse er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-12-12, 23:28   #2
hallaron
Nybegynner

Medlem siden: Dec 2012
hallaron har et hav av muligheter foran seg
Standard

Tusen takk for gode svar, jeg bor i Arendal, så turen vestover er ikke på noen måte avskrekkende. Sirdal er faktisk et meget godt forslag. Det er ganske riktig uke 8 som er vinterferie for oss i år. Jentene er hos meg denne uka, skal ta en skikkelig prat med de i morgen og høre hva de synes. Må innrømme at London frister det også. Berlin har jeg selv aldri vært i, og er usikker på hva vi ville forvente å kunne oppleve og gjøre i Berlin. Euroen er jo lav nå for tiden, slikt sett er det jo riktig tid for en tysklandstur..
Takk igjen for gode innspill, dette er definitivt et forum jeg kommer til å besøke jevnlig.

hallaron er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-12-12, 23:35   #3
Selma
blid

Selma sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Selma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av hallaron, her.

Tusen takk for gode svar, jeg bor i Arendal, så turen vestover er ikke på noen måte avskrekkende. Sirdal er faktisk et meget godt forslag. Det er ganske riktig uke 8 som er vinterferie for oss i år. Jentene er hos meg denne uka, skal ta en skikkelig prat med de i morgen og høre hva de synes. Må innrømme at London frister det også. Berlin har jeg selv aldri vært i, og er usikker på hva vi ville forvente å kunne oppleve og gjøre i Berlin. Euroen er jo lav nå for tiden, slikt sett er det jo riktig tid for en tysklandstur..
Takk igjen for gode innspill, dette er definitivt et forum jeg kommer til å besøke jevnlig.

Berlin er en forholdsvis billig by å feriere i. Både hotell- og restaurantprisene er lavere enn i mange andre europeiske storbyer. Søker du på Berlin her på forumet, så finner du mange tips om aktiviteter for barn.

Gammel 05-12-12, 00:19   #4
løve70
Enda en som trener

løve70 sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
løve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt av
Standard

Dersom du velger storbyferie, kan du jo gå for et hotell med svømmebasseng. En time eller to der hver dag bør gi gode muligheter for fysisk utfoldelse. Dette er ihvertfall en sikker slager for min jente(9).

Ellers er jeg (selvsagt) enig med Balanse i at Sirdal er et godt alternativ

løve70 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-12-12, 14:04   #5
Beathe
thirtysomething

Beathe sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Beathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Balanse, her.

(Jeg jobber ikke i reiselivsbransjen altså, lover!)

Men det synes jeg du skal vurdere! Du er så flink til å promotere hjemstedet ditt, og både Poden og jeg er fremdeles takknemlige for all super input vedr vår sommerferie i fjor sommer. Ferien hadde ikke vært på langt nær den samme uten Balanse!

Gammel 07-12-12, 15:01   #6
Balanse
Vaklende

Balanse sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Blogginnlegg: 16
Balanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Beathe, her.

Men det synes jeg du skal vurdere! Du er så flink til å promotere hjemstedet ditt, og både Poden og jeg er fremdeles takknemlige for all super input vedr vår sommerferie i fjor sommer. Ferien hadde ikke vært på langt nær den samme uten Balanse!

Så koselig, Beathe!

Ellers høres Berlin ut som en super plan, lykke til med en fin vinterferie!

Balanse er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Emneord
ferie, fjellet, økonomi

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:26.