|
|||||||
| Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
maler
|
Sv: Kaffemaskin - ikke kapslerSitat mannen: "Jeg vil ikke ha sånn som man putter bønner nedpå, da må jeg jo bruke samme bønnene hele tiden. Jeg vil ha sånn som Tove har". Hva slags maskin denne tove har aner jeg ikke, men det er en sånn hvor man maler bønnene ved siden av. Men bortsett fra det, stemmer det han sier?
|
|
|
#2 |
|
Bedreviter
|
Sv: Kaffemaskin - ikke kapsler
Jeg skjønner ikke hva han mener med det? Man kan selvsagt skifte bønner i en automatisk kaffemaskin, på samme måte som man kan skifte dem i en kaffekvern? |
|
|
|
|
|
#3 |
|
maler
|
Jeg tror det er noe av poenget. Men jeg tror at det han tenker er at man lett holder seg til hele posen bønner når man først har kjøpt ny pose hvis man har helautomatisk, mens han kanskje kan eksperimentere litt mer hvis han kverner fra gang til gang. Ikke spør. Dette skjønner ikke jeg.
|
|
|
#4 |
|
Bedreviter
|
Eller man tømmer hele posen i kvernen og bruker opp posen før man heller i en ny. Det vil si: det er det man gjerne gjør når man har hatt kaffemaskin i mer enn ti år. Har jeg hørt. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
maler
|
|
|
|
#6 |
|
Bedreviter
|
Jeg har Nespressomaskin på kontoret mitt, og Rancilioen er i en helt annen liga. Jeg synes Nespressokapslene er kjedelige i lengden. (Men 1000 ganger heller kjedelig nespressokaffe enn den skrekkelige traktekaffen som de andre drikker. |
|
|
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|