|
|||||||
| Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
navnet sjemmer ingen
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva slags stil og farger har dere i stuen ...?
Det var det jeg mente. Man kan faktisk ha god smak og skape et hjem for hele familien uten at det ser ut som en avdeling i en barnehage. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Lykkelig naiv
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Vel, da er man plutselig inne på en "hva er en god smak"-diskusjon |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Prematurmamma
|
Sv: Hva slags stil og farger har dere i stuen ...?Vi har litt sånn sop-i-hop stil. Eldgammel mørkblå skinnsofa, furu salgongbord og kjøpmansdisk (Pluss en tvbenk vi ikke bruker som skal flyttes opp, men ting tar tid.
|
|
|
|
#5 |
|
navnet sjemmer ingen
Medlem siden: Sep 2006
Joda, men det trenger ikke å se ut som en banehage for å være barnevennlig. Det var mitt poeng. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Nek er allrighte dyr
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
Sv: Hva slags stil og farger har dere i stuen ...?Stua vår er preget av hvitt og mørkt tre. Lattefarget vegger og tak, hvite gardiner, hvit lav skjenk og oppbevaringsbenk Ikea, mørkbeiset treverk i spisestue og sofabord, beigebrun sofa og spisestustoler, stort maleri i beigetoner med litt orange over sofaen, to hvite Ikea-hyller med noen få fotografier i hvit og svart rammer, to glass lysstaker med mørkbrune lys i, hvite cd-hyller, stor flatskjerm og alt tilbehør/pynt av vaser, telysholdere og lys i hvitt og mørkebrunt. Mørkebrune puter i sofaen. Stor svart Scan vedovn.
Det er bedre å vere lita og tøff, enn en stor bløff! (Jeg er begge deler!) Gutt 2002 og jente 2005 Sist redigert av Lykken : 18-04-07 kl 13:04. |
|
|
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|