|
Kommunikasjon Forum for data, biler og "duppeditter", samt annen kommunikasjon. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Epikur
|
![]() "Er du sint på meg?" SMS'er som ikke kommerTelefonen ringte lørdag formiddag, det var min venninne og nabo:
![]() |
#3 |
Erfaren
Medlem siden: Nov 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: "Er du sint på meg?" SMS'er som ikke kommerHar du og de på iMessage (tror jeg det heter)? Jeg slo av hele greia, for jeg opplevde å ha sent flere meldinger som ikke kom frem. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Protonterapeut
|
![]() Sv: "Er du sint på meg?" SMS'er som ikke kommerSkru av iMessage, ja. For den jeg sendte deg som ikke kom frem var sendt som en iMessage.
![]() |
#5 |
Prematurmamma
|
![]() Sv: "Er du sint på meg?" SMS'er som ikke kommerJeg hadde også det problemet helt til jeg skrudde av imessage.
![]() |
![]() |
#8 |
Lager seg en tittel.
Medlem siden: Mar 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: "Er du sint på meg?" SMS'er som ikke kommerJeg fant igjen meldingene mannen sendte på facebook, under meldinger og andre. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Nå da?
|
![]() Sv: "Er du sint på meg?" SMS'er som ikke kommer
Problemet er jo gjerne at de står som levert selv om de ikke er det.
![]() |
#13 |
Librocubicularist
|
![]() Sv: "Er du sint på meg?" SMS'er som ikke kommerEg fann plutseleg ei solid bunke med smsar i rtf-format under "annet" i innboksen på facebook, ein dag eg var pålogga frå pcen. Alle var frå iPhonebrukarar (eg har og iPhone4) og var sendt via iMessage.
![]() |
![]() |
#15 |
Enda en som trener
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: "Er du sint på meg?" SMS'er som ikke kommer
Problemet er at de står som sendt, men er allikevel ikke blitt sendt |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Enda en som trener
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: "Er du sint på meg?" SMS'er som ikke kommerFørste gang jeg opplevde dette, ble jeg en smule sint på LøveMannen som ikke gadd å komme inn og spise middag..... |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Lager seg en tittel.
Medlem siden: Mar 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: "Er du sint på meg?" SMS'er som ikke kommerJeg ser på de kontaktene mine der det har skjedd så er de koblet opp mot facebook. Nå har jeg slettet den koblingen, så får jeg håpe det ikke skjer igjen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Protonterapeut
|
![]() Sv: "Er du sint på meg?" SMS'er som ikke kommerJeg har ikke kobler noe Harry-kontakt mot Facebook.
![]() |
#20 |
Personlig pessimist
|
![]() Sv: "Er du sint på meg?" SMS'er som ikke kommerDu trenger ikke skru av iMessage, men du (og de) bør oppgi om du vil sende/motta på epostadresse eller telefonnummeret. Ikke begge deler.
![]() |
![]() |
Trådverktøy | |
Visningsmåter | |
|
|