|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Librocubicularist
|
Sv: Denne bloggen... Hva tenker du?Eg skjønner ikkje logikken i å takke nei til ei campinghytte og så klage over at staten ikkje gjer noko i verdas rikaste land. Staten gjer noko, dei tilbyr det dei har tilgjengeleg, ei campinghytte. Forventer du at dei skal bygge eit hus til deg, når dei ikkje har noko ledig? Særleg når det i tillegg kjem fram av tidlegare innlegg at det er gammal forbruksgjeld som er mykje av bakgrunnen for at familien ikkje overlever på NAV sine normalsatsar. Situasjonen er heilt sikkert kjip, her og nå, men det handler om å ta ansvar for sitt eige liv. Eg trur det går an å få ei fin jul i ei campinghytte.
|
|
|
|
#2 |
|
Skrekkøgle
|
Sv: Denne bloggen... Hva tenker du?
Jupp, jeg var ett år julenisse hos bosniere som bodde i campinghytter, var "vikar" for min far som ikke er som den vanlige nissen og rekker over hele verden på en natt, så jeg måtte ut og nisse. Alle hadde det koslig, selv familien med seks små barn som bodde på en toroms campinghytte.
|
|
|
#3 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Denne bloggen... Hva tenker du?Jeg synes ikke akkurat det sender så veldig greie signaler å kikke nedover nesa fra sin vellykkede, høye hest og snakke negativt om denne fyren som åpenbart er i en relativt kjip situasjon, heller. Sist redigert av m^2 : 12-12-12 kl 21:28. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Ringskrømt
|
Mitt første innlegg i tråden, og det skal brukes på å applaudere dette innlegget. Nemlig og flott skrevet!
|
|
|
#6 |
|
Med & uten trylleformel.
|
Takk, m^2! Jeg fikk en enda kjipere følelse nå, når jeg kommer inn her og ser at noen av dere fortsetter å dømme han, etter han kommer innom her og "viser seg" og ser hva som skrives, menes og dømmes om ham og hans familiesituasjon. Og om han har gjort/gjør noen uheldige valg, så ikke gjør det til underholdning og spekulasjoner. Hadde dere sagt dette om dere satt i samme sofa som ham? La nå denne familien få en fin jul uten bismak!
|
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|