|
|||||||
| Autofil Bilsnakk. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Unik
Medlem siden: Apr 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Når flyttet barnet over i beltestol?Hva gjør dere andre mht mulighet for å ta med andres barn i bilen? Hvordan løser dere å ha med andre hjem og bytte på å kjøre til fritidsaktiviteter?
|
|
|
#2 |
|
Personlig pessimist
|
Sv: Når flyttet barnet over i beltestol?
Vi har plass til tre seter bak, og setter inn ekstra beltestol når eldste har en kompis som skal sitte på. Det var en av grunnene til at vi byttet fra Passat til Mondeo, for i Mondeoen er dette mye lettere.
|
|
|
|
#3 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jan 2012
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Vi fikk montert utkopling på airbagen på et bilverksted (må bruke nøkkelen for å skru den av og på, og det kommer opp et varsellys i panelet når airbagen er koplet ut).
|
|
|
#5 |
|
Unik
Medlem siden: Apr 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Godt tips. Hva kostet det?
|
|
|
#6 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jan 2012
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Vi fikk det gjort i Sverige og betalte 2500 SEK. Sikkert dyrere her, men verdt det (eldstemann og jeg kjørte f.eks 40 mil alene i fjor og det var kjempefint å ha muligheten til å ha ham sittende bakovervendt fremme).
|
|
|
#7 |
|
Dragedytteren
|
Sv: Når flyttet barnet over i beltestol?Vi byttet til beltestol forrige uke (5 år, ca 17 kg). Hun satt bakovervendt fram til i sommer, da snudde vi det gamle setet fordi det begynte å bli trangt for beina.
|
|
|
#8 |
|
maler
|
Vi har ikke plass til flere barn enn vi har plass til for å si det kort. Men vi har en fleksibel bil. Jeg kompromisser ikke med bilsikringen til egne barn for å avhjelpe transport av andre barn.
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|