Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Spikerhjørnet

Wtf?

Spikerhjørnet Speaker's corner. Forum for lengre debattinnlegg og meninger, politikk mm.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 19-12-12, 13:20   #25
Kanina
Sviiisj!!

Kanina sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Enga
Blogginnlegg: 842
Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Wtf?

Jeg leste kronikken og tenkte vel egentlig bare "javel..?". Den hadde noen relevante poenget om deling av forskningsdata og betydningen av anerkjennelse som vitenskapens kapital. Men det var vanskelig for meg som ikke kjenner til disse New Age-greiene å skjønne hva hun mente med det. For meg er det ikke noen nyhet at positivismen mykes opp, i alle fall ikke innenfor fag utenfor realfagene. Det betyr ikke at man ikke anerkjenner materialisme ( i motsetning til "åndelighet" eller paranormalitet) som grunnlaget for "alt" til syvende og sist. Hvor "fri" vitenskapen er synes jeg er et interessant tema, men når det sauses sammen med "mer mellom himmel og jord"-dogmet, blir det et sidespor, synes jeg.

Kanina er ikke aktiv   Svar med sitat

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:12.