|
Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#2 |
villende
|
![]() Sv: Sangtekster; legg inn den beste, morsomste, fineste etc. sangteksten du vet om!
Jepp. Fyren er faktisk klassisk sangskolert og skriver sine egne tekster. Så selv om han virker litt cheesy, så er det mer til ham enn det synes ved første blikk. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Textrovert
|
![]() Sv: Sangtekster; legg inn den beste, morsomste, fineste etc. sangteksten du vet om!
Jo'a. Men det er ikke akkurat hans "finest moment" akkurat.
![]() |
#4 |
padawan
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Sangtekster; legg inn den beste, morsomste, fineste etc. sangteksten du vet om!Lars Winnerbäck med "Hugger i sten". Den er så nydelig.
![]() |
#5 |
intro
|
Å ja, han har mange fine - denne også:
![]() |
![]() |
#6 |
Sær og kresen
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Sangtekster; legg inn den beste, morsomste, fineste etc. sangteksten du vet om!Siden vi er inne i en svensk "bølge" nå, må jeg bare trekke frem fantastiske Eldkvarn, som nå har kommet med ny plate Svart Blogg.
![]() |
#7 |
Sær og kresen
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Sangtekster; legg inn den beste, morsomste, fineste etc. sangteksten du vet om!Siden jeg først er i gang, må jeg legge inn denne herlige ironiske teksten fra The Beautiful South:
![]() |
Trådverktøy | |
Visningsmåter | |
|
|