|
|||||||
| Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jan 2012
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva fikk dere for noe fint da?
Jeg har flere ganger sagt til dem at de ikke trenger å gi så mye. Ikke fordi vi ikke setter pris på det, for all del, men jeg vil jo ikke at de skal føle at de må gi slike summer, kun fordi de har gitt det tidligere. Men faren min svarte at det er nå vi har nytte av slike gaver, ikke den dagen de går bort og vi uansett arver veldig store verdier.
|
|
|
#2 |
|
Medlem siden: Jan 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg har også fått endel gaver med høy verdi av mine foreldre og det er dette som er deres begrunnelse også. Nå har ikke vi fått rene pengegaver da, men gaver som nok er over normalverdien. Sist redigert av zinatara : 26-12-12 kl 03:41. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Kontrollfrik
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Sv: Hva fikk dere for noe fint da?Jøss. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
© All rights reserved
|
Man trenger jo ikke forvente store summer selv om man får dem. (Og blir glad for dem.) |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Kontrollfrik
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Sv: Hva fikk dere for noe fint da?Jaja, så klart! Enig. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
© All rights reserved
|
Det er jeg enig med han i, så om de har mulighet og vil gi store summer til dere nå, så er jo det supert. |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Medlem siden: Jan 2012
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Det har de absolutt mulighet til og de ønsker å gi det. Vi forventer det ikke på noen måte, men det er jo mines foreldres valg og ønske. Svigerforeldrene mine er ufør begge to og av dem fikk vi gavekort på 1000 kroner (vi skal kjøpe nye kasseroller og det hadde vært litt heavy å sende med posten). Og for meg betydde det gavekortet like mye som tingene og pengene vi fikk av mine foreldre. Fordi jeg vet at svigerforeldrene mine gir etter den inntekten de har, på samme måte som foreldrene mine gjør det.
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|