|
|||||||
| Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Prematurmamma
|
Sv: Hva fikk dere for noe fint da?Vi fikk tapassett, sushisett, penger og gavekort. Jeg fikk også en puff jeg har ønsket meg av mannen, samt et smykke. Så ble det litt sminke, neglelakker, og selvsagt pysjen fra mamma. (Den er obligatorisk.
|
|
|
|
#2 |
|
Off the map.
|
Sv: Hva fikk dere for noe fint da?Vi voksne får ikke så mye gaver, det er etter avtale. Vi fikk en gassovn til hytta av svigermor, det er ikke vedfyring der og hun er redd strømmen skal være borte lenge.
|
|
|
#3 |
|
på slep
Medlem siden: Aug 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva fikk dere for noe fint da?
Dette er gavene jeg setter høyest. Det er så stas for de fryder seg virkelig over å gi disse gavene.
|
|
|
#4 |
|
En anelse distre
Medlem siden: Feb 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva fikk dere for noe fint da?
Jeg elsker også disse gavene, men i år hadde hun bare en gave som barnehagen hadde adressert til både meg og faren. Siden vi ikke bor sammen fikk snuppa velge hvem som skulle få den og det ble faren denne gangen. Da får jeg bare glede meg til neste år og håpe at hun da enten får lage to eller velger å gi den til meg. |
|
|
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|