Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Anbefal meg en god seng

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 28-12-12, 16:31   #1
elg
Superduperaktiv

elg sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
elg er litt kulelg er litt kulelg er litt kul
Standard

Sv: Anbefal meg en god seng

Vi har Svane med intelligel. Tror det er Zenit den heter. Har hatt den i en seks syv år og er superfornøyd.

elg er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-12-12, 19:14   #2
Smoothie
lader

Smoothie sin avatar

Medlem siden: Mar 2009
Smoothie imponerer mange og er sikkert smartSmoothie imponerer mange og er sikkert smartSmoothie imponerer mange og er sikkert smartSmoothie imponerer mange og er sikkert smartSmoothie imponerer mange og er sikkert smartSmoothie imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Takk for svar!

Da har jeg iallefall fått litt tro på at dyre senger er holdbare.

Det vi ligger på nå er madrasser fra Jysk. De kostet endel tusenlapper, men etter bare 3 år er de blitt så sammensunkne at de ikke fyller ut sengeramma engang!

Denne gangen skal vi gå for Svane, Jensen eller Wonderland. For meg er 20000 kr mye å bruke på en seng, men holder den i mange årer det jo verd det, man oppholder seg jo 1/3 av livet der og både jeg og mannen plages endel med rygg og nakke.

Jungelen der ute gjør det bare vanskelig å bestemme seg. Skal prøve Bohus sine i morgen, bl.a Wonderland Vip, så får se om vi får bestemt oss etter det.
Er 4-6 uker bestillingstid på flere av sengene, og jeg kjenner det blir lenge for ryggen min å vente, så må bestemme oss nå.

Smoothie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-12-12, 20:49   #3
Kanutte
interlektuell

Kanutte sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Kanutte imponerer mange og er sikkert smartKanutte imponerer mange og er sikkert smartKanutte imponerer mange og er sikkert smartKanutte imponerer mange og er sikkert smartKanutte imponerer mange og er sikkert smartKanutte imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av elg, her.

Vi har Svane med intelligel. Tror det er Zenit den heter. Har hatt den i en seks syv år og er superfornøyd.

Den kjøpte vi i høst, og vi er veldig fornøyd. Eneste ulempen er at de er sabla tunge med den geleen inni. Men så blir det nok sikkert 15 år til vi skal flytte dem igjen.

Kanutte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-12-12, 23:27   #4
Amelie
Med & uten trylleformel.

Amelie sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 8
Amelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av elg, her.

Vi også. Den er rådeilig. Vi hadde Jensen-madrass i gjestesenga, den var også fantastisk. Kvalitetsstempelet får jeg når jeg kjenner at hele kroppen slapper fullstendig av og har det behagelig over hele, uansett stilling. Slik var det ikke med vår 8 år gamle IKEA Sultan madrass, den var ganske vond de siste åra. Jeg rømte inn i gjestesenga (Jensen) i ny og ne.

Men nå altså, Svane Intelligel Zenit. Den er dyr da, men svigermor jobbet på en møbelbutikk så vi fikk til innkjøpspris

Amelie er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:02.