|
|||||||
| Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Hvorfor vil ikke barna ha på boblebukse?Alle mine har brukt boblebukse/dress frivillig. Eldstemann trodde han var skikkelig i opposisjon tidligere i vinter da han høyborg tydelig sa: Mamma, i år bruker jeg ikke boblebukse på skolen!
|
|
|
#2 |
|
Passe aktiv
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvorfor vil ikke barna ha på boblebukse?Min eldste er 1. klassing. Jeg er så heldig at jeg bestemmer klær og lærerne slipper ikke ut barn uten yttertøy. Hun aksepterer en sort og rosa Molo skidress, den er ikke tykk. Hun har Bergans skallbukse til varmere dager og regntøy med fleece for til våte vinterdager. Dealen er at hun får kjole inni og kun en påkjenning utenpå. Her er det 4 åringen som oftest nekter dress, hun blir heller hjemme og inne. Ser for meg at eldste får todelt skallklær og tykk lang jakke neste vinter.
|
|
|
|
#3 |
|
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvorfor vil ikke barna ha på boblebukse?
Her på skolen er det flere åttendeklassegutter som fortsatt bruker boblebukse. Tilogmed to tiendeklassinger også! |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Kontrollfrik
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvorfor vil ikke barna ha på boblebukse?Blånn, hva mener du at ungdomsskoleelever burde kle seg i da? |
|
|
|
|
|
#5 |
|
|
Sv: Hvorfor vil ikke barna ha på boblebukse?
Boblebukse om han skal leke i snøen. Hvis de skal være ute mer enn vanlige friminutt skal han selvsagt være kledd for det, noe han er. Han går i vanlig bukse med stilongs under.
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|