Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Anbefal meg en god seng

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 28-12-12, 21:30   #1
Stellebord
Bør lage seg en tittel selv

Stellebord sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Stellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Re: Anbefal meg en god seng

Vi kjøpte nylig en Wonderland symfoni til ca. 15000, da med 40 % rabatt. Mitt tips er vel å kjøpe på salg, for senger fra de store produsentene kommer jo regelmessig med rabatterte priser. Om senga er god vet jeg ikke, for den venter på oss i nyhuset.

Gammel 29-12-12, 13:04   #2
Miss Norway
Kidding, right?

Miss Norway sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Re: Anbefal meg en god seng

Opprinnelig lagt inn av Stellebord, her.

Vi kjøpte nylig en Wonderland symfoni til ca. 15000, da med 40 % rabatt. Mitt tips er vel å kjøpe på salg, for senger fra de store produsentene kommer jo regelmessig med rabatterte priser.

Signerer. Jeg synes feks Bohus har "tidsbegrenset" tilbud på denne hele tiden, så det er verdt å sjekke. Jeg elsker WL-vår, den er bedre enn den dobbelt så dyre Svane-saken vi har på hytten.

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-12-12, 14:50   #3
veobra
på slep

veobra sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
veobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Anbefal meg en god seng

Vi har Jenssen. Jeg er sånn passe fornøyd, det er muligens fordi jeg burde hatt en litt mykere. Det aller beste ved vår er overmadrassen. Den er syv cm tykk og av et pustende materiale. Passe myk og fast. Vi kjøpte middels dyr madrass, men den dyre overmadrassen.

Gammel 04-01-13, 16:13   #4
frksnupp
-o-o-o-o-o-

frksnupp sin avatar

Medlem siden: Nov 2012
Hvor: Stavanger
frksnupp er litt kul
Standard

Sv: Anbefal meg en god seng

Vi har Svane Classic med hard/myk overmadrass, den er supergod. Mine foreldre hadde sin i 15 år og den tjener nå som gjesteseng, like god å ligge i ennå. Vi har rammemadrassen, den er litt høy og det er veldig godt. Ikke var den spesielt dyr heller, tror vi fikk den for rundt 11-12000 kr med overmadrass.

frksnupp er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:01.