Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Den nye skrekkelig lange shoppingtråden II

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Lukket tråd

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 29-12-12, 20:40   #1
ItsOnlyMe
Opp og fram, - framover

ItsOnlyMe sin avatar

Medlem siden: Oct 2009
ItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Den nye skrekkelig lange shoppingtråden II

Opprinnelig lagt inn av Unicorn, her.

Denne har jeg drømt om siden jeg så den i en tråd her i sommer, og nå er den endelig min!!

hvor finnes denne lekkerheten, og ikke gratis vil jeg tro..?

Gammel 29-12-12, 23:01   #2
Unicorn
Står på egne ben

Unicorn sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Det våte Vestland
Unicorn er populærUnicorn er populærUnicorn er populærUnicorn er populærUnicorn er populærUnicorn er populær
Standard

Opprinnelig lagt inn av ItsOnlyMe, her.

hvor finnes denne lekkerheten, og ikke gratis vil jeg tro..?

Jeg kjøpte min her: http://cutencoolhouse.no/. Ikke gratis, men ikke veldig dyr heller. Virkelig verdt pengene, jeg blir bare mer og mer fornøyd!

Gammel 30-12-12, 18:55   #3
ItsOnlyMe
Opp og fram, - framover

ItsOnlyMe sin avatar

ItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg kjøpte min her: http://cutencoolhouse.no/. Ikke gratis, men ikke veldig dyr heller. Virkelig verdt pengene, jeg blir bare mer og mer fornøyd!

takk for link. Hvordan er den utstyr med glidelås og lommer osv? stod liten info.. Og fornøyd med fargen også?

Gammel 30-12-12, 22:25   #4
Unicorn
Står på egne ben

Unicorn sin avatar

Unicorn er populærUnicorn er populærUnicorn er populærUnicorn er populærUnicorn er populærUnicorn er populær
Standard

takk for link. Hvordan er den utstyr med glidelås og lommer osv? stod liten info.. Og fornøyd med fargen også?

Sakset fra en annen side:

Sitat:

Novas nye skinnveske er sydd i den helt rette looken som avspeiler tidens trend med et snev av retro. Vesken har en stor frontlomme med klaff - og så er vesken i den skjønne seal brown-nyansen. Skinnvesken lukkes med glidelås i toppen og innvendig har den en stor glidelåslomme samt mobillomme. Bær den over skulderen eller gjør den lange, justerbare skulderremmen ennå lengre og bær vesken som en smart crossover.

Jeg har ikke tenkt så mye over lommene inni faktisk, men fargen er jeg ihvertfall veldig fornøyd med!

Gammel 30-12-12, 22:28   #5
Apple
Elsker gamlis- godis

Apple sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Apple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt av
Standard

Nettshoppet litt i romjula.
http://nelly.com/no/klær-til-kvinner...ket-111230-13/

Gammel 30-12-12, 23:03   #6
ItsOnlyMe
Opp og fram, - framover

ItsOnlyMe sin avatar

Standard

Sakset fra en annen side:

Jeg har ikke tenkt så mye over lommene inni faktisk, men fargen er jeg ihvertfall veldig fornøyd med!

Bare tenkte om den var litt "pjaktisk", og den høres grei ut. Fargen ser veldig fin ut. Den finst forøvrig i mørk brun og sort også.

Gammel 31-12-12, 00:35   #7
Luvi
En anelse distre

Luvi sin avatar

Medlem siden: Feb 2009
Luvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt likt
Standard

Bare tenkte om den var litt "pjaktisk", og den høres grei ut. Fargen ser veldig fin ut. Den finst forøvrig i mørk brun og sort også.

Gul (kanskje mer oker) og mørke grønn også, men det er kanskje ikke like praktiske farger. Ja, og grå mener jeg.

Luvi er ikke aktiv  
Gammel 31-12-12, 00:44   #8
Unicorn
Står på egne ben

Unicorn sin avatar

Standard

Jeg syns den er praktisk. Får fint plass til alt jeg trenger, og kan i tillegg ha med meg iPad'en f.eks.

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:06.