|
|||||||
| Fritid og hobby Favner alt som har med fritid og hobby å gjøre. Reiser, sport, kosmetikk, shopping og hobbyaktiviteter. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Kontrollfrik
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hund eller ikke?Vi (voksne) sover fra 23-07 på hverdager. Og en hund bør ideelt ikke luftes før ca 9 i helger, hvis det etterhvert går an... |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jan 2012
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hund eller ikke?Jeg vil tro at det etter hvert ikke blir noe problem å forskyve morgenen. Vi har hatt en særdeles daff jul og i dag sto vi ikke opp før kl. 11. Voffsen snorka høyt da vi kom ned. Det virker ikke som om det spiller noen rolle for ham om han blir lufta kl. 06 eller kl. 12.
|
|
|
#3 |
|
Nå også i farger
Medlem siden: Oct 2006
Sv: Hund eller ikke?
Det er samme rytme som vi har. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Kontrollfrik
Sv: Hund eller ikke?Avatar: Burtrent og burtrent. Hun er bare ni uker, og den siste tiden bodde hun i bur sammen med moren og søsknene. Hos oss har hun sover i bur hver natt, samt at buret er soveplass med døra åpen om dagen. Innimellom har bi også stengt døra for å øve på at den også kan være stengt. Hun virker fortrolig med buret sitt. Det er stort. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Hund eller ikke?Se mitt svar over, jeg har sterkt fått anbefalt annet av mange hundfolk. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Kontrollfrik
Sv: Hund eller ikke?Takk for alle tips, og siden jeg allerede har kuppet tråden fullstendig, så lurer jeg på en ting i forhold til alene-trening: Det sies at man bare skal gå inn igjen hvis hunden er rolig, og så sies det at man ikke skal være borte mer enn noen sekunder de første gangene. Hva når disse to ikke kombineres? Når man går ut og hunden hyler med en gang, men roer seg først etter noen minutter? |
|
|
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|