|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Kom ut av tellinga.
|
Sv: Vekker du ungene dine om morgenen?Jeg vekker dem. I teorien. I virkeligheten sover de ikke lenger enn til ca 8. Jeg holder ganske strengt på leggerutiner/-tider også i feriene. Det gagner oss alle.
|
|
|
#2 |
|
Drømmer
|
Sv: Vekker du ungene dine om morgenen?Vi vekker han ikke, han sover til rundt 10. Han legges sent også men vi nyter å ha det sånn. Jeg synes det er gørrkjedelig nå han er i seng til 20 på skoledager, så i ferier lar vi det skli ut. Sist redigert av Chablis : 30-12-12 kl 19:15. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Vekker du ungene dine om morgenen?
Der er jeg også. Frem til nå har jeg vekket om han fremdeles har sovet 8, men for noen dager siden fikk han sove til 10. Det var et eksperiment, for å se hvor mye det ødela for kvelden. Det gikk fint, men i fremtiden kommer jeg nok til å fortsette å vekke 8.
|
|
|
|
#4 |
|
godtemonster
Medlem siden: Feb 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Vekker du ungene dine om morgenen?Fremmed problemstilling her. Det lengste yngstemann har sovet, var da han og jeg sov til 8:30 1. juledag. Eldtstemann har muligens sovet til nærmere 10 et par ganger, men vanligvis er det full rulle i 7-tida. Til hverdags må de imidlertid hales ut av senga 6:30
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|