|
|||||||
| Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#2 |
|
Metallica!!
|
Sv: Beste kasserolle for ting som lett brenner fast til induksjonOBH nordica sine og partygryter fra høyang. Like fine etter daglig bruk i mange år og ingenting har svidd seg fast i dem.
|
|
|
#3 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Beste kasserolle for ting som lett brenner fast til induksjonVi har denn flotte serien nå i flere forskjellige størrlser og typer, slept med (tunge) fra outlet i Finland, når jeg var på jobb der. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Beste kasserolle for ting som lett brenner fast til induksjon
Hvilke syns du er best av disse to? |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Metallica!!
|
Jeg foretrekker OBH nordica sine til litt røffere bruk, men høyang sine til melkemat.
|
|
|
#6 |
|
Erfaren
Medlem siden: Nov 2011
![]() ![]() |
Det høres litt ut som en stekepanne av merket ScanPan jeg satt ut på hytten. Slippbelegget har overlevd mange år med mishandling; inklusiv svidd mat og metallredskaper. Den kom med instruksjon at den tålte det meste som oppvaskemaskin, panneskrubb og stålull. Jeg har ikke sett merket på mange år, men kanskje OBH er tilsvarende? |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Metallica!!
|
Ja det er fryktelig irriterende at bellegget blir så fort slitt, traktørpannen må jo skiftes minst en gang i året.
Det kan godt hende.
|
|
|
#8 |
|
heimføing
|
Jeg har et par vanlige stålkjeler av samme merke. Kjøpt på Coop Xtra og Obs. Helt grei, ikke noe å klage på. |
|
|
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|