Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Spinnoff fra litt forskjellig: Kaster du julekort?

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Se resultatene: Hva gjør du med gamle julekort?
Julekortene blir kastet når jula ryddes bort 42 24,42%
Man kaster da ikke julekort, de tar man vare på! 41 23,84%
Jeg tar vare på de med bilder på 55 31,98%
Jeg tar vare på kortene fra de jeg setter mest pris på 6 3,49%
De blir kastet etter et visst antall år 26 15,12%
Annet 2 1,16%
Deltakere: 172. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 02-01-13, 13:12   #1
Høyt&Lavt
Stabilt ustabil...

Høyt&Lavt sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Akershus
Blogginnlegg: 5
Høyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Spinnoff fra litt forskjellig: Kaster du julekort?

Jeg har tatt vare på de med bilder (av barn, spesielt) ja.
Ellers forsøker jeg å kaste.
Jeg har forøvrig hatt et rimelig ryddesjau nylig i gamle bursdagskort. Hvorfor samler man egentlig på bursdagskort?? Og hva med lista over hva barnet fikk til bursdagen?

Gammel 02-01-13, 13:18   #2
tjolahopp
Erfaren

Medlem siden: Nov 2011
tjolahopp imponerer mange og er sikkert smarttjolahopp imponerer mange og er sikkert smarttjolahopp imponerer mange og er sikkert smarttjolahopp imponerer mange og er sikkert smarttjolahopp imponerer mange og er sikkert smarttjolahopp imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Høyt&Lavt, her.

Og hva med lista over hva barnet fikk til bursdagen?

Ta vare på den? Min mor skrev alt jeg fikk til dåpen, og juler og bursdager i en liten bok, og den fikk jeg med da jeg flyttet hjemmefra. Jeg er ikke så flink til å oppdatere den selv, men jeg synes det er litt morsomt å lese i den. Jeg fikk ganske få gaver som barn sammenlignet med hva mitt barn får. Jeg har noen lister over hva han har fått, men jeg har ikke rotet meg til å skrive det i en bok.

tjolahopp er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-01-13, 13:22   #3
Syrinx
koko

Syrinx sin avatar

Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Ålesund
Blogginnlegg: 60
Syrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt av
Standard

Jeg limer kort med bilder inn i albumen hvor jeg også limer inn diverse takkekort og lignende.

Gammel 02-01-13, 14:10   #4
Tangina
godtemonster

Tangina sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Tangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner til
Standard

Jeg er redd det gikk med en del barnebilder på kort da vi flyttet i fjor. Det var tungt, men jeg kommer jo aldri til å gjøre noe med dem. Jeg regner med at jeg beholder de få julekorta vi fortsatt får etter å ikke ha sendt noen selv de siste par åra til neste jul i hvert fall. Kanskje.

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:09.